Jag blev kidnappad på morgonen av att en okänd man kom o ringde på i kostym med ett meddelande om att jag skulle följa med och en lista på vad jag skulle ta med samt en låda med en superman tröja att ha på mig.
Sen fick jag ögonbindel och kördes till waynes för frukost där jag möttes av tjejerna. Sen blev det ögonbindel och en till åktur, denna gång till fjällnora. Där skulle jag iförd bikini och diverse rekvisiter fota en kalender för min blivande. Ett motiv för varje årstid, hehe.
Sen var det höghöjds äventyrsbana. På vägen hem fick jag skriva en dikt till min blivande. Sedan blev jag avsläpt hemma vid min lägenhet och de sa då att jag var klar för idag. Jag går upp till lägenheten och öppnar dörren och finner då en okänd nyduschad man liggande i min soffa med endast en handuk runt höften som hälsar mig välkommen. Sedan kommer ytterligare en kompis som inte var med tidigare på dagen fram o hälsar mig välkommen. Då ser jag att det ligger papper o kokritor framme o fattar att det blir nakenmålning, hehe. De andra tjejerna kommer oxå upp. O vi målar krokimålning.
Sen blir det mys på en relaxavdelning i centrala uppsala med bubbel o frukter o bastubad.
Sen fixar vi iordning oss för middag på restaurang nere vid ån o sen blir det utgång.
En riktig Hälrig dag med lite småuppdrag utmed vägen!!