• Essapessa81

Nu smäller det...MÖHIPPA!!!

Jisses.... {#lang_emotions_smile} Gubben råka försäga sig ang min möhippa...=)=)=)

PÅ LÖRDAG SMÄLLER DET .....Jisses... ja måste nog säga att man var
    väldigt lycklig och orosfri ovetandes..=) Tror nästan detta är värre haha

Oj Oj undra VILKA som är med NÄR de kommer och VART vi ska..=)

Såååå SPÄNNANDE

Är de dags för några andra snart???..=)

• Svar på tråden Nu smäller det...MÖHIPPA!!!
  • pingst2010

Jag tror att det e dags för mig oxå nu på lördag, känns så. 
    Vi (jag plus fyra till) ska iväg till ena syrran fortsätta och planera inför bröllopet och sen ska vi gå ut på kvällen och sova över i en lägenhet på gården som vi hyrt.
    Det e tanken men jag tror att de har sagt till om att de fixar möhippa den dan eftersom vi ändå ska in till stan.

• pingst2010

De ska provsminka och prova brudfrissan oxå då....{#lang_emotions_smile}

• Blivande fruB

Men så kul...då får jag önska dig en härligt trevlig dag!
    Jag hoppas och önskar att det blir en möhippa även för mig. Jag har varit gift en gång tidigare och tyvärr "fick" jag ingen möhippa då. Vet inte varför men jag var mycket besviken. Det var dock några vänner som skulle ordna en picnicmöhippa för en annan vän ett halvår senare (hon ville inte ha någonting) och då "slapp" jag betala för maten och dom ville istället att jag skulle se det hela som en liten "fruhippa".
    Tyvärr kunde jag inte riktigt glädjas åt detta.
    Självklart kanske man inte kan förvänta sig att vännerna ställer till med nåt men en viss förhoppning finns ändå till den här gången
    Have fun!

• Essapessa81

Det Smällde i helgen...
    Jag kan nu säga att jag
    * Har simat med Hajar
    * Plockat med scorpioner
    * Plockat med ormar
    * Badat med Alligatorer
    * Klappar/Lyft på Fådelspindlar
    hahaha VILKEN Upplevelse!!!!
    Detta hände på Tropicariet i kolmården i Lördags

Sen till Mc Donalds för en snabb måltid, där fick jag ansiktsmålnings som en Krokodil hahah Nu var ja en Krokodil med brudslöja haha

Sen hem till en vän, lekar..
    Sen kom det en tjej och hade "Sexeksaks party"

Sen mat, utgång där de tvinga upp mig i Kareoke och sjunga "Highway to hell" i brudslöja hahahaha

16 vänner närvarade..DEN ROLIGASTE DAGEN I MITT LIV!!!!!
    Så oerhört tacksam för mina underbara vänner..=) =) =) Hoppas ni andra får lika bra hippor som jag haft..=)
    Näste helg smäller det för min sambo.. men det vet ju självklart inte han..=)

• Bettertogether

Ja, att veta om att det ska hända då är kanske värre än att vara ovetandes ;D

Jag TROR att mina vänner prickat in den 15 maj för min del. När jag frågade en nära vän (som jag vet har hand om hela hippan) om hon kunde komma och hjälpa mej med servetterna någon helg så föreslog hon den 8 maj, och snabbt efteråt frågade "men om det mot förmodan inte skulle passa då, tror du att du är ledig den 15 då?"... och att fråga så är inte alls hennes stil ;D Hon skulle ha sagt att vi måste höras närmare sedan om det inte passar.

Att misstänka att det är möhippa just den dagen är också ganska nervöst ;D Och ja, jag är ledig den lördagen! :P

• fibobs

Essapessa81 skrev 2010-04-25 18:58:41 följande:
    Det Smällde i helgen...Jag kan nu säga att jag* Har simat med Hajar* Plockat med scorpioner* Plockat med ormar* Badat med Alligatorer* Klappar/Lyft på Fådelspindlar hahaha VILKEN Upplevelse!!!!Detta hände på Tropicariet i kolmården i LördagsSen till Mc Donalds för en snabb måltid, där fick jag ansiktsmålnings som en Krokodil hahah Nu var ja en Krokodil med brudslöja hahaSen hem till en vän, lekar..Sen kom det en tjej och hade "Sexeksaks party"Sen mat, utgång där de tvinga upp mig i Kareoke och sjunga "Highway to hell" i brudslöja hahahaha16 vänner närvarade..DEN ROLIGASTE DAGEN I MITT LIV!!!!!Så oerhört tacksam för mina underbara vänner..=) =) =) Hoppas ni andra får lika bra hippor som jag haft..=) Näste helg smäller det för min sambo.. men det vet ju självklart inte han..=)

Guuud va kul, vilken dag. (kolmården kanske??)

Se nu till att DU inte försäger dig{#lang_emotions_sealed}

• Loveyoutoo

Kul med möhippa!

Tjejerna på jobbet har bokat in mig 21 maj. Sååå spännande!

• April 99

gifter mig den 5:e juni och misstänker den 15 maj för min del, mycket hyss pyss och sambon har mystiskt samtal med en kompis som jag inte fick närvara :) skoj skoj!

• aikidoaasa

Det låter så kul!

Själv går jag och väntar på min, det är ett tag kvar så det kan nog dröja lite till. Men det ser ut som att det blir två stycken. Mina kollegor vill fira med mig också på sitt lilla sätt så jag får se hur det går med den delen.

• Lyckliga013bruden

jag hade också velat göra något sådant roligt på min hippa men det fick jag inte. Min hippa var mer åt händelselös tjejkväll om man jämför med makens svensexa och andra hippor. Min hippa var ju lite rolig och trevlig men jag hade velat få någon utmanig som leka fångarna på fortet, höghöjdsbana, leka i kolmården eller liknande. Jag ska väl egentligen inte gnälla och klaga det finns ju dom som haft det mycket värre.

• aikidoaasa
    Lyckliga013bruden skrev 2010-05-02 14:00:51 följande:
    jag hade också velat göra något sådant roligt på min hippa men det fick jag inte. Min hippa var mer åt händelselös tjejkväll om man jämför med makens svensexa och andra hippor. Min hippa var ju lite rolig och trevlig men jag hade velat få någon utmanig som leka fångarna på fortet, höghöjdsbana, leka i kolmården eller liknande. Jag ska väl egentligen inte gnälla och klaga det finns ju dom som haft det mycket värre.
    Tänk såhär: genom att de planerat den på det sättet så kunde fler vara med. Det är inte alla som har det så gott ställt och då kan kolmården aktiviteter etc vara det som gör att de inte kan komma. Huvusaken är att man har det kul under sin möhippa/svensexa.
  • Lyckliga013bruden

aikidoaasa skrev 2010-05-02 14:07:11 följande:
    Tänk såhär: genom att de planerat den på det sättet så kunde fler vara med. Det är inte alla som har det så gott ställt och då kan kolmården aktiviteter etc vara det som gör att de inte kan komma. Huvusaken är att man har det kul under sin möhippa/svensexa.

mmm jag vet men eftersom andra hippor i vänkretsen och svensexor har som sagt varit lite mer spännande än min och jag hoppades/trodde att jag skulle få göra något utöver det vanliga.
    Jag vet ju att ekonomin är ett problem för vissa men jag kan ändå inte låta bli att bli lite besviken just för den var så vanlig och händelselös. När jag själv deltait i kompisars hippor som varit händelserika. Får nästan känslan av att jag inte är lika mycket värd som de andra. Lite fånigt kanske men jag kan inte rå för det.

MEN bröllopet var underbart och det känns ju bättre med ett underbart bröllop och en tråkig hippa än tvärtom

• aikidoaasa
    Lyckliga013bruden skrev 2010-05-02 14:23:47 följande:
    ...och det känns ju bättre med ett underbart bröllop och en tråkig hippa än tvärtom
    Det kan jag hålla med om! Det är rätt att tänka positivt och se de delar som är värda mest.
  • Muulin

Lyckliga013bruden skrev 2010-05-02 14:23:47 följande:
      mmm jag vet men eftersom andra hippor i vänkretsen och svensexor har som sagt varit lite mer spännande än min och jag hoppades/trodde att jag skulle få göra något utöver det vanliga. Jag vet ju att ekonomin är ett problem för vissa men jag kan ändå inte låta bli att bli lite besviken just för den var så vanlig och händelselös. När jag själv deltait i kompisars hippor som varit händelserika. Får nästan känslan av att jag inte är lika mycket värd som de andra. Lite fånigt kanske men jag kan inte rå för det. MEN bröllopet var underbart och det känns ju bättre med ett underbart bröllop och en tråkig hippa än tvärtom

Jag tycker att du absolut kan få vara missnöjd!!!!  Man ska känna sig speciell o göra speciella saker!!!!   Kanske jag tycker så för att jag oxå är lite missnöjd...  vissa kom inte (har inte hört av sig om varför) och det var ingen som riktigt festade...  sen var de en som hade ´sin bebis med sig...  2 körde.... ja, ni förstår ju själva....  Men, deras tanke var väldigt bra!!! Det betydde mycket men så här i efterhan så trodde jag inte att jag skulle vara hemma nykter kl 22:30...

• Mumin1

Vi gifter oss 5 juni och tror att det närmar sig med möhippa för min del. Sååå spännande!

Är uppbokad helgen 15-16 och 22-23 maj så antingen blir det 15 maj eller 29 maj. Eller så kommer de på den "bra" idéen att kidnappa mig 22 maj när jag ska springa Göteborgsvarvet... Är inte så tänd på den idéen, men blir det så blir det! =){#lang_emotions_wink}

• 23maj2009

Nu längtar jag också efter att bli hippad..
    Tänk vilket underbart nöja man har nu på lördagskvällarna.. sitta här på BT och drömma sig bort..

• Gladiolus

Mumin!
    Jag är lite rädd oxå för att det blir när jag springer Göteborgsvarvet..... helt plötsligt har min tärna börjat tjata om var jag skall bo när jag är ner och springer...... {#lang_emotions_smile} och igår hörde jag två andar av mina vänner dom började prata om att hinna hämta ut biljetter innan de kom på att jag satt brevid. hmmmm {#lang_emotions_laughing}
    I värsta fall får vi väl ta varandara i handen och göra det bästav det ...{#lang_emotions_wink}

• Senilia

Ohhh så kul det låter. Min älskade syster pratar visst mkt med min och min bms vänner har jag hört... Hmmm, undrar när det smäller för mig..=)

Svar på tråden Nu smäller det...MÖHIPPA!!!