• Lyckliga013bruden

Nu smäller det...MÖHIPPA!!!

jag hade också velat göra något sådant roligt på min hippa men det fick jag inte. Min hippa var mer åt händelselös tjejkväll om man jämför med makens svensexa och andra hippor. Min hippa var ju lite rolig och trevlig men jag hade velat få någon utmanig som leka fångarna på fortet, höghöjdsbana, leka i kolmården eller liknande. Jag ska väl egentligen inte gnälla och klaga det finns ju dom som haft det mycket värre.

• Lyckliga013bruden

aikidoaasa skrev 2010-05-02 14:07:11 följande:
    Tänk såhär: genom att de planerat den på det sättet så kunde fler vara med. Det är inte alla som har det så gott ställt och då kan kolmården aktiviteter etc vara det som gör att de inte kan komma. Huvusaken är att man har det kul under sin möhippa/svensexa.

mmm jag vet men eftersom andra hippor i vänkretsen och svensexor har som sagt varit lite mer spännande än min och jag hoppades/trodde att jag skulle få göra något utöver det vanliga.
    Jag vet ju att ekonomin är ett problem för vissa men jag kan ändå inte låta bli att bli lite besviken just för den var så vanlig och händelselös. När jag själv deltait i kompisars hippor som varit händelserika. Får nästan känslan av att jag inte är lika mycket värd som de andra. Lite fånigt kanske men jag kan inte rå för det.

MEN bröllopet var underbart och det känns ju bättre med ett underbart bröllop och en tråkig hippa än tvärtom

Svar på tråden Nu smäller det...MÖHIPPA!!!