Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
Hej alla!
Efter att ha smygläst i 1000 inläggm är det väl dags att ta sig i kragen! Känner mig allmänt splittrad, gör ju min sista vecka på gamla jobbet och börjar nya på måndag. Sen har vi massor med strul hemma, saker som går sönder osv som tar massor med energi.
Superbra TS BS
Blir lite sugen när jag läser om tråddejten men kan inte komma pga av planer på kvällen, sen ska jag erkänna att jag känner lite som PB, jag är inge sugen på att visa upp mig i mitt nuvarande tillstånd.
Fru E - Jag är så nyfiken på din nuvarande trädgård (och blivande) kan du du inte lägga ut några bilder i galleriet? Vad duktig du är som tar sprutorna själv! *imponerad*
Muggles - Jag tror du är en superbra mamma, jag tror det är mer normalt att känna sig som en dålig sådan än tvärtom tyvärr.
Ego - Igår var det lite för spännande här, hade förvärkar en gång i timmen ungefär hela dagen igår, ringde BM och fick rådet att ringa förlossningen om det blev värre eller inte gav med sig. Verkar ha lugnat sig idag som tur är. Även om jag är trött på att vara gravid vill jag att kotten ska stanna kvar en stund till.
Nu kan jag se på utsidan hur den rör sig och grejar, så otroligt skumt börjar bli väldigt nyfiken på vem som bor där inne