• Zesa

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Nu ska vi se... skostorlek ca 40, favoritchoklad - allt som inte är mörkt! var i landet man bor - i den stora staden sthlm. och hur det står till på barnfronten - på barnfronten intet nytt. har försökt sen maj förra året o iderligen bara en massa minus...

Får man vara med o leka nu? Eller ska jag skicka den där slanten? ;)

• Zesa

Oms: Tackar! Lite smygläs men väldigt mycket ny :)

Viktualia: Tack! Lilla jag är 30 nu för tiden. Men sånt där ökar har jag hört ;)
    Nej, inte än. Vi gifter oss om 4 veckor så det får bli koll efter det.
    Har aldrig varit gravid så jag vet varken hur det känns eller om jag kan.
    Har väldigt oregelbunden mens o är underviktig, så vi kanske "bara" har otur helt enkelt.

• Zesa

Viktualia: Ja, nu är det så mycket på en gång att jag håller på att bli tokig haha

passionsblomman: Tackar! Ja det verkar rulla på rätt bra här. Men ni verkar va ett roligt gäng :)

Hm, ja man kanske skulle höra sig för då. Jag va hos gyn för ca 7 månader sen då mensen vägrade infinna sig på bra länge. Hon sa då att jag skulle komma tillbaka inom 6 månader om mensen inte kommit eller om jag blev gravid. Men jag har haft mens sen dess så tiden har liksom bara runnit förbi. Men får man en massa hormonkurer o sånt då eller hur kan det funka?

• Zesa

MSW: Tackar!

Lapinette: Tack! Den 31 juli gifter vi oss ute i täby. så nu är vi inne på slutspurten :)
    Jag känner att tiden inte riktigt finns för ännu ett uppbokat möte så det får bli när man har lite mer tid, ork o energi.

Blivande fru L: ah då är jag med lite mer. Jag vet att jag har ägglossning till o från. bara inte när... så det kan ju va bra o få lite koll på till att börja med.

• Zesa

Det ser ut som om att jag har gått en boxningsmatch idag. Var på sån här smink och hårkonsultation igår, o efter det gjorde vi secret box bilder. Hur kul som helst. Med lite retuschering så kommer bilderna bli tokbra!

Kruxet i kråksången va bara det att sminkösen hade glömt sin vattenlösliga mascara så hon fick ta den vattenfasta istället. o så provade jag lösögonfransar för första gången. Tydligen så tål inte mina ögon den kombinationen. Att ha allt på var ingen fara. Men ack så ont det gjorde att ta bort det!

Så nu är ögonlocken öm o svullen. Blir till att tänka om eller köpa nåt annat sminkborttagningsmedel. Jag är en sån där tjej som hör till dem som tvättar bort sminket i duschen med schampot haha

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen