• andbeyond

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Hej Allihop!

Här kommer jag och kikar in. PB som lockat hit mig också, hon är som en magnet den dära damen.

Först och främst: skostorlek, 38. favoritchoklad, romerska bågar. bebisfront, vecka 5+3, första gången jag är gravid. Har haft några små blödningar senaste dagarna så är lite jobbigt men hoppas på det bästa.

*delar ut glass till alla i värmen för att smöra lite*

• andbeyond

Hattis: Jo, Blommis nämnde att vi hade det lite lika här. Det här med symptom är svårt. Har inte varit illamående eller öm i brösten vilket känns jobbigt. Men å andra sidan har jag inte ont i magen eller haft några större blödningar heller. Så symptomen pekar lite åt allt och inget

Jag hoppas verkligen att ditt VUL ser bra ut! Har försökt få till ett här också men då måste jag åka och sätta mig flera timmar på gynakuten verkar det som. Gör nog det om det börjar blöda mer, än så länge är det mest på toapapperet och då väntar jag tills min BM tid om 2 veckor. Men tusan vad orolig man blir. Jag började tokgråta först men sen hände liksom inget mer så känner mig mest förvirrad nu.

Tack för alla glada välkommen-rop!

• andbeyond

Gosnosen: Hej och Grattis! Vi är nästan i samma vecka. Jag har också ringt runt här i stan och kollat. Jag äter dock antidepressiva så blev danderyd spec.mvc för mig (första tillfälle om 2v). Fick annars ett superbra bemötande på telefon hos Mamma-Mia östermalm när jag ringde dit först trots att de inte kunde ta emot mig.

• andbeyond

Förresten, läser jag rätt när det verkar som att det inte bara är jag som inte har några översvallande grav.symptom? Lite stickningar och hugg i magen bara..

• andbeyond

Hattis åh nej! Jag hoppas verkligen att det inte betyder något alls!

Har det slutat nu? Kram!

• andbeyond

Stora Kramar till dig Hattis!

Jag hoppas det kommer igång ordentligt om det nu skulle bli såhär. Jobbigt att vänta.

Lite ost till vinet tycker jag också du ska ha

• andbeyond

Lappis: Hej! Slovenien, det lät spännande. Hur kommer det sig att ni for dit?

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen