Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
Hattis – så länge det är lite brunt är det ingen fara. Känner flera som har haft så trots graviditet och jag håller tummar och tår att det även är så i ditt fall.
snaily – härligt att fira helg med ett härligt restaurangbesök och jösses vad exotiskt (för en stockholmare) med en bäver som simmar förbi.
Snorkis – trist att du ska må så dåligt hela tiden men nu är det inte långt kvar. Snart är detta elände över och ersatt med ett annat (sömnlösa nätter) .
Telis – låter supertungt med sömnbrist! Sen instämmer jag med Tingas (alltid) kloka ord. Finns det ingen som kan ta över någon natt så du får sova ut?
Tinga – åter igen tusen tack för chokladen! Blev väldigt överraskad och den passade utmärkt till vår "firar"middag igår kväll på balkongen tillsammans med jordgubbar och champagne. Min favorit, än så länge, är den med Absolut Mandarin. Gillar normalt sett inte när det är alkohol i choklad men den var verkligen god. Såg även på asken att han som gjort chokladen är namne med min make .
Gällande SGI och föräldrarledighet så återkommer jag om 2 år för att få den absolut smartaste lösningen J men hur länge får man ”spara” dagar?
nenne – "kul" att jag skator så där på morgonkvisten .