Hej allihop! Har nu internet igen . Sitter uppe i en liten by i Slovenien ... med maken sovandes bredvid mig. Stackarn har kört hela dagen och är totalt slut efter kringelkrokarna här. Har inte läst ikappp mer än några sidor så jag har inte alls så många kommentarer att komma med.
mugglan - ha en superhärlig konsert! Hoppas hon är lika bra på Ullevi som hon var i Globen. Vi stod på golvet rätt nära scenen och vart helt fascinerade.
piggelin - såg ditt inbox på fb och lovar att starta upp en ny restråd så snart jag är hemma igen (på måndag). Måste ju skriva om vår resa och vill absolut hära om er Frankrikeresa.
Oupsie - beklagar sorgen men vad skönt att ni är hemma igen. Mår du fortfarande dåligt?
kokisen - förstår (men har inte läst allt) att du/ni har det jobbigt just nu. Skickar styrkekramar.
Vickan - har för mig att det är DM du ska se. Mina gamla idoler som jag har sett varenda konsert med förutom den sista.
Sen har jag som sagt var inte hunnit läsa mer men jag får väl hälsa skön semester till resterande. Har för mig att nenne börjar sin typ NU!