Och sent på kvällskvisten så trillar jag in i tråden Har haft en 1,5 h-dust hos tandläkaren idag. Jag blev grundligt bedövad, fick skölja med antiseptisk lösning, blev tvättad med alkohol utanför munnen, på med fin vit mössa och in i operationsrummet. Kändes väääldigt operationsaktigt när de tvättade händer och underarmar på kirurgvis, och det var skalpeller och borrar och massa vatten som höll på att rinna ner i halsen på mig och inget skoj alls (jäkla tur att jag inte har tandläkarskräck ) Men nu är titanskruven på plats, jag har en massa stygn i munnen och jag räknar kallt med att det värsta nu är över. Ta bort stygn, och senare få en krona tillfixad, kan väl inte var så jobbigt - mer än för plånboken...
Efter det har jag varit på examensgratulation, variant surprise. Åkte förbi Vickans håla
Nog om ego-dravel.
Trevligt att ev. få möjlighet att spana in AM:s våning. Fast jag hoppas ändå på solsken och värme och en härlig picknick i vårgräset.
PB: Skönt att du inte missat ÄL, men hoppas den kommer snart!
AM: Tanten kanske har hamnat fel, den trevar litet försiktigt hos mig - trots minipiller. Överväger allvarligt att sluta amma, så att jag kan börja med p-ring igen.
Fast det är ju mest för att lillkillen inte vill amma, som jag tänker mig att sluta. Inte så mycket för preventivmedel. Men listan på extra anledningar till att sluta amma är nu att jag kan byta p-medel, äta migränmedicin och använda mina vanliga BH