Koko – nästa vecka och veckan därpå funkar alldeles utmärkt (om inget oförutsett ehhh händer). Vad kul!
Teils – gött att du fått sova ut!!!!!
Oupsie – här klappas det! Oj, redan v 10?!?! Jäklar vad fort det går!
Snorkis – Hoppas den tittar ut snart!!
BS – Nancy har inte haft en enda fästing men fick sin medicin först i fredags eftersom vi skulle vara i Roslagen i helgen.
Hattis – vet inte om jag skrev något eller om jag bara läste och tänkte mina allra varmaste sympatier!!!! KRAAAM!
Ego – Jag är idag helt mörbultad, det är inte kul att vara så rund när man är så kort. Har haft en fot under revbenet hela natten så i morse visste jag inte hur jag skulle ta mig upp öht, för det gjorde så jävla ont och jag vet inte hur jag ska sitta för hela magen känns som den skulle få plats bättre om jag var 2 dm längre. Annars känner jag mig snyggare nu än i v 27 för då såg jag bara tjock ut. Bara 3-5 veckor kvar!
Och vad hemska vi känner oss med Nancy. Hon backar omkring hemma och fastnar i vinkelvolten och bara stirrar i steget ibland. Rätt in i en vägg eller ut i tomma intet. Läskigt! Och tempen är värst, känns som vi begår övergrepp på henne. Jag ligger på henne och P stoppar in termometern så långt han vågar (dvs knappt alls) och så köpte vi en termometer som skulle mäta snabbt men 15 sek eller vad det nu är, går jäääähähhähäävligt långsamt när man har en katt som ger en onda ögat. Och skölja såret är inte heller poppis. Men medicinen går bättre och bättre, nu sprutar vi in den i kinden på henne och då går det bra. Senaps-versionen på godiset funkade inte alls. Och hon slickar ju tratten ren så hamnar det där så får hon ju också i sig det. Men hon sover iaf hur sött som helst tillsammans med oss hela natten så det är ju positivt iaf.