Heeej!
Vill mest titta in och säga hej! Jag lever. Om det nu skulle vara någon som undrade... Men men det är som vanligt massor och jag hinner sällan in här, Och när jag gör det så blir det mest bara tid till att försöka läsa ikapp lite. ofta bara några sidor eftersom ni ju skriver som galningar så det är massssssssaaaaa att läsa ikapp när jag väl loggar in...
Jag glömmer eller har inte tid att kommentera så mycket, så det har blivit en smygläsare av mig. och då enbart en DÅLIG sådan.... Eftersom jag missar typ 99% av vad som skrivs.
Gissar att många av er nu är eller snart ska ha semester? Det är ju värmebölja i Sverige nu har jag förstått. Här har vi haft det VARMT och framförallt fUTIGT ett bra tag nu så vår AC går för fullt stora delar av dygnet...
Såg lite av er intressanta diskussion ang relationer och sexlivet. Kan mest bara inflika att här är det rätt dött på den fronten. Ibland kan jag tycka det känns trist, men den senaste tiden har jag faktiskt inte ens tyckt det. Är det ett dåligt tecken kanske???
Men det är sååå mycket annat som surrar i våra huvuden just nu att det liksom finns noll lust. tror det gäller både mig och maken. Vi har båda hamnat lite i en typ av livskris och har väldiga funderingar över framtiden vilket liksom ligger och tuggar i bakhuyvudet hela tiden. och sådant kan verkligen "äta upp" sexlust. Tyvärr. DOCK ska jag säga att jag känner mer än någonsin för min make! Kanske låter det konstigt, men nu när saker och ting är jobbigt på flera plan så känns ändå just mitt privatliv rent relationsmässigt på topp! Trots avsaknaden av sex. Kanske för att vi har otroligt mycket närhet. Mycket fysisk kontakt även om det väldigt sällan leder till något mer än just att man kanske ligger intill varandra. Känner varandras hjärtan som slår och inser att "det är faktiskt VI" vilket fortfarande kan få det att pirra i min mage...
Så ja, det är ju bra att den delen känns så bra ändå.
Och Lillskruttan är på många vis såååå rolig nu! Jag gläds varje dag. Men visst, varannan vill jag ibland slänga ut henne genom fönstret också!!! Haha!
Nu är det iallafall inte alltför länge innan vi åker till Sverige vilket just nu känns riktigt kul! Fast jag vet att det säkert kommer bli stressigt där med. En vecka i Skåne och sedan åker maken tillbaks hit och jag stannar en dryg vecka hos mamma. En sak jag INTE ser fram emot är att jag därför måste flyga ensam tillbaks hit med Lillskruttan. Hm.... 8 timmars flygning med en 2-åring. Ingen hit..... Men men jag lär väl överleva. Hoppas jag...
Ledsen att jag inte komenterar mer men jag har nästan glömt vad jag läst. Timmen är sen. Men såg att Hattis haft ngn blödning. Hoppas verkligen att det inte var ngt alllvarligt. Och såg även att Gosnosen plussat GRATTISSSSSS!! SÅ ROLIGT!
Och såg att September ställt sig i adoptionskö. BRA!
och att Omsan verkar ha hitttat sin bortsrpunga spiral!
Telisgumman såg att du lider av sömnbrist och jag kan inte mer än skicka styrekkramar till dig. jag VET också hur jobbigt det är. mend et GÅR över. Det BLIR bätttre! Klen tröst i nuet men kanske ändå en tanke som kan ge en lite styrka o tröst åtminstone för en mikrosekund...
Kokosvännen! Såg att du ska boka en NYC-resa! Jädrar vad kul! NÄR NÄR NÄR?????????? Ang Waldorf-Astoria har jag ingen koll på rummen och boendet men har vänner som tog en guidad tour på hotellet vilket de rekommenderade till oss. Det var tydligen jättekul och intressant med all historia kring hotellet! Ska ni åka med barn eller utan? Och blev det en annan helg än runt Halloween/Maraton??? Hoppas i vilket fall att vi ska kunna ses något.
Nenne, vi tar nog med lyysluckan till Sverige så får vi bestämma var, när och hur vi ska vidareförmedla den till er??? För när vi är i Stockholm lär ju Pricken kanske redan kommit ut eller så ligger du och krystar för fullt, så det där med kattlucka kanske inte är er prio-1 då????
Nej nu MÅSTE jag gå o lägga mig.....
Kramar!!