Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
På dunderlosern Jonas B så räckte det ju att se hans opålitliga ögon och profil samt höra lite rykten från min utsända i London så VISSTE man ju!
På dunderlosern Jonas B så räckte det ju att se hans opålitliga ögon och profil samt höra lite rykten från min utsända i London så VISSTE man ju!
Har märkt att den regeln gäller för barn också - det tar lika många dagar som timmar det är tidsskillnad för barnen att komma tillbaka i rätt hjulspår. Efter vår thailandsresa tog det faktiskt längre tid - nästan två veckor innan Hektor var på banan igen.
Skulle jag ha flyttat till ett engelsktalande land och gift mig till en hög särställning och undervisats av privatlärare och fått re barn som alla pratade engelska utan brytning så antar jag faktiskt att jag skulle prata PERFEKT engelska efter 35 år.
Ore: HAr Teutonias "solkeps" till vagnen (typ denna fast äldre/sämre: http://www.teutonia.de/index.php?id=309) men tycker den suger. Det bästa solskyddet är ju faktiskt parasoll även om det ser lite cirkusaktigt ut. Tycker jag!
Ore: den andra som du länkade till verkar smart! Som ett solsegel ist för cirkusparasollet!
Oupsie: det var jag! Har konfirmerat vänförfrågan! Hej!
BS: en gigantisk sallad med vissa av de mest speciella ingredienserna (typ rädisor, valnötter, rå lök) bredvid i skålar + kycklingklubbor och hemgjorda hamburgare (i litet format)? Eller ska det vara festligare?
Yesss! Jag fick min favoritgrej på auktionen!
(nu måste vi bara köpa ett sideboard för att ha ngnstans att placera vårt lilla prydnadsföremål)