Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
Piggelin! Heeej! Vad jättekul att se dig! och idag är ju en dag då en isglass knappast är något man säger nej till dessutom!
Pirr! Hej på dig också förresten. jag känner inte alls igen dig och inse att vi nog gått typ precis förbi varandra i tråden, för Ore var här före mig. Kan du inte berätta lite om dig? Jag fattar ju såpass att du har ett barn och en till på G, men mer då?
Vickan, jag har suttit och pratat länge och väl med en snubbe på Lantmäteriet och han hjälpte mig med lite ungefärliga mått utifrån den gamla karta som finns. jag kan ju säga att när kommunden breddade vägen här så försvann en RÄTT stor tårtbit av vår tomt. Så det vette 17 hur befogat det ärför grannar att gapa om vår häck faktiskt.
hursomhelst så ska detta min själ redas ut så jag framöver vet var mina tomtpinnar hör hemma. Och kommunen kan få byta biten i korsningen mot en bit längre ner på tomten ifall det tycker det är bra. Vad gäller stålar för mätning så borde dde väl också bidra, det är ju deras gräns också, inte bara min.
My GOD vad varmt det är! Jag fick gå in, för jag pallar med solgass så in i baljan dåligt. Särskilt när jag har tantbesök. *matt och svag*
BS, Andra dagen med plockande så började jag räkna de jvlarna, för jag behövde någon slag motivation utöver paniken att se dem käka upp allt. De första 2000 är en uppskattning baserad på hur många som ryms i den hinken. Men alla andra dagar har jag skrivit upp hur många jag tagit för jag tänker summera den här sommaren i höst och sedan jämföra med nästa så jag sedan vet om detta är fullständigt meningslöst eller om jag kan vinna kriget....
Mugglan, åh, avenbok som är så fint! Dyrt är det också! Och så får man visst inte klippa av toppen på dem förrän de är så höga som man vill ha dem.
Cicci, menar du att Victor haft Borrelia sedan förra sommaren utan att någon fattat det? Är det något jag tycker är klockrent att se så är det just Borreliautslag. Hur kan de ha missat det??? Hej förresten! och kram mitt bland alla sjuka barn och allt vad du har runt dig!