Parnassia - fniss fniss.. Är inte så förvånad över att just du gick lös på Lantmäterilänken.. hihihihi!
Och själv är jag just konstaterade onormal efter att ha läst ditt testmail... ha ha ha.. blåa skruvmejslar here I come!
AM - jag är HELT emot bilder i ansökningar! Men det beror kanske på arbetsplatsen. När nån söker jobb där jag jobbar och bifogar bild så skakar vi oftast på huvudet. Onödigt och ovidkommande med utseendet... Har dock sett kompisars jobbansökningar där bilden lagts in snyggt i layouten.. hm.. svår fråga...
Koko - japp vi sitter på mycket skum kunskap här i tråden!! *fnittrar* Lantmäteri är inte min specialitet men på mitt mystiska jobb får man fuska i många världar!!!
Ego - Trollet har fortfarande lite feber och är slöare och gnälligare än vanligt, men han sov helt ok i natt. Fick sova i dubbelsängen eftersom han pep så när han skulle sova. Första passet sov han under makens täcke = KOKHETT Troll. Gallerfilten gjorde susen när jag upptäckte värmeslaget... - i serien "pinaler jag skaffat efter tips i tråden och som jag har nytta av"