Här sitter en mycket trött kanin. Två kvällar i rad har vi gått till sängs efter midnatt. I know, ni som har barn blir väckta om nätterna och mornarna och får sova mycket mindre än så här men jösses, jag behöver verkligen min sömn. Nå väl, igår kväll satt jag uppe till midnatt för att översätta makens levnadsberättelse till svenska. Egentligen rätt sjukt eftersom den sedan ändå ska översättas tillbaka till engelska. Nå väl, vår "tant" vill ha den på svenska och då ska hon få den på svenska. Satt vid vissa tillfällen och nästan grät av skratt när jag läste vad google translate hade gjort med meningarna men maken skriver desstuom jäkligt komplicerade meningar så jag förstår om det lät helt tokigt med direkt översättning. Nu är den ivägmailad till Soc. Den liksom våra förfrågningar över vårat kriminella förflutna, Rikspolisstyrelsen samt utdrag de senaste 5 åren (hon vill ha 10 år men 5 år kunde man lätt beställa på internet så jag gjorde det till att börja med) från Försäkringskassan. Imorgon ska vi ha vårt andra möte.
Porchez - på dem bara! Så klart ni ska ha kvar ert gym. Säger som Vickan, skulle nog aldrig klara av att bo i en håla. Tyckte det var jobbigt nog att finna bra träning nere i Cannes. Är så bortskämd med de bästa instruktörerna i Sverige.
Tinga - neeeeej!!!! Skit, skit, skit ... varför går det helt plötsligt i fel riktning igen? Usch, det som verkade så förhoppningsfullt i förra veckan. Tycker så jäkla synd om er! Vilka prövningar ni får gå igenom. Skickar massor med kramar!
Fru E - så det är redan dags för ett nytt försök. Har du redan nedreglerats eller blev det korta varianten denna gång. Ursäkta har så jäkla dåligt minne!
Sweet - trist med en check som bara "rackar ned" på en. Och jobbiga tankar du har just nu gällande framtiden men attans vilken söt dotter!!!
MSW - jag lovar vi bits inte ! Allihop här inne är minst lika trevliga och faktiskt helt normala irl.