Piggelin - usch, vad läskigt med din pappa! Vilken tur att han/ni verkar ha haft "tur i oturen". Men jag förstår verkligen vilken väckarklocka det är; hoppas att han och din mamma tar den på allvar och funderar lite mer på framtiden, och inte bara kör en struts och gömmer huvudet i sanden. Hoppas att det verkligen var så lindrigt som det verkar. Kramar!
Vi har också verkligen njutit av en utetillvaro den här helgen. Minns inte när det senast var så bra väder en midsommarhelg, men å andra sidan har vi i Skåne haft en riktigt usel vår, så det här hade vi förtjänat. Vi har verkligen njutit av att vara husägare och att ha en uteplats i rätt vädersträck.
Vickan - krya på mjölkstockningen; det där är aldrig kul. Du får väl se till att "klä in" brösten ordentligt när du åker bil med AC i fortsättningen, så att resten av din kropp kan njuta av svalkan.
Porchez - fanns drömprinsen på midsommarfesten?
MSW - tackar som frågar, men eftersom jag knappt skrivit här alls de senaste veckorna har ni sluppit mitt tjat om matproblem också. Sanningen att säga är att det egentligen inte finns så mycket att berätta; Piff kör på med sin diet av näringslösning, mjölk, ädelost och smör, medan Puff har tagit ett rejält steg tillbaka vad gäller att tugga mat med fastare konsistens, och nu i princip klöks och kräker om vi ger honom något annat än yoghurt, gröt eller näringslösning (han tog många steg tillbaka i samband med öroninflammation och testikeloperation för några veckor sedan). Det känns verkligen träligt och vi räknar med att Piff måste ha sond under semestern (han äter i princip bara hemma och på dagis; inte på några andra platser) och Puff får vi väl vara glada om vi får vi lite näringslösning, ungefär som vanligt. På torsdag ska vi väga, så då får vi besked om den senaste månadens ansträngningar.