Läste igår, men hann aldrig kommentera.
Var ute på en rejäl shoppingrunda jag med, fast till skillnad från Oms så köpte jag nog inte så värst mycket mer än jag tänkt mig. Men det tar minst lika mycket tid att inte hitta det man vill ha. (Jag och det rådande skomodet är inte riktigt överens, vilket är extra jobbigt eftersom mina "vardagsskor" läcker in vatten när det regnar)
Men jag fick tag på det mesta i alla fall. Lillkillen var helnöjd över sin nya bilbarnstol (Maxi-Cosi Mobi), och hans mamma var nöjd med sin solstol Och jag köpte t.o.m. litet grejer till maken - spik, spikplattor, skrivarpapper och ett nytt klockarmband
Blev dock rejält irriterad över en säljare jag pratade med på en 'badrumsfirma'. Kan de inte FÖRSÖKA förstå vad jag pratar om. Säger jag att jag inte vill ha någon av duscharna i katalogen pga fel mått, och/eller fula väggstag, och att jag inte vill bygga upp en fast vägg, utan VET vilken lösning jag vill ha så kan de väl bara ta och försöka svara på min fråga istället för att försöka övertyga mig om att jag egentligen vill ha något annat!!!
Kommer dock åka tillbaka dit igen, men jag undrar om jag inte ska försöka boka en tid med den säljaren jag faktiskt VILL prata med. Den som faktiskt LYSSNAR, och kommer med konkreta tips som alternativ, men även säger klart och tydligt vad som är möjligt/inte möjligt och för- och nackdelar med det.