Snorkis: Oj, vad otäckt (precis som Telis fick jag hjärtklappning och kunde knappt andas medan jag läste). Och jobbigt med alla krämpor... Men en dryg månad kvar alltså! Kan ju komma tidigare också, vore ju skönt för dig...
Låter bra att ni hunnit landa i beskedet (har du nämnt vad det var? I så fall har jag nog missat det)...
BS: Har hon svårt att komma till ro på natten, eller är hon hungrig? Har du provat att börja ge gröt så kan ju det ge en bättre mättnadskänsla, så sover hon kanske bättre? Litet svårare om det är så att hon vaknar till och behöver snutta för att komma till ro igen. Men kanske att man då kan försöka att lugna henne på annat sätt? Sjunga, stryka på kinden eller bara hålla en hand på bröstkorgen/magen har funkat med vår lillkille, för att få honom att varva ner från övertrött läge så att han kan somna... Hur som helst låter det väldigt jobbigt... *sympatikram*
Koko: Härligt att det går bättre med lillebror och maten. Hemmagjord pasta till lasagne låter ganska komplicerat men väldigt gott. Men är det så lätt som du verkar tycka så kanske jag skulle prova nästa gång vi gör lasagne
Åååååhhh vad fint bröllopet var. Victoria var jättefin, och så lycklig hon var! Daniel var stilig, men han verkade vara mer nervös helt klart... Det var superskoj att se alla gästerna, håller med om att danska drottningen hade en jättefin klänning. Förstår dock inte varför Ebba von Sydow var så begeistrad i kronprinsessan Mary:s klänning. Inte för att den var ful, men den var ju definitivt inte så spännande...
Orkade dock inte vara uppe och se hur tårtan såg ut, när allt blev försenat.
Men GP har skickat med en extrabilaga om bröllopet, så nu när lillkillen sover ska jag försöka kolla igenom den
So long!