Tjena!
Blir lite smygläsande och sedan kommer jag såklart inte ihåg vad jag tänker kommentera!! Men gör ett försök:
Lappis: Härligt med lyckad fest! Tråkigt med hissen, tur att det inte varade längre åtminstone!!
Nenne: Låter som andra tipsat bra tycker jag!! Och förresten kan jag inboxa gallerfilt-mönstret! (om jag kommer ihåg efter att jag skrivit färdigt")
Hattis: Roligt att du kommer med!
Porchez: Trist att du inte kommer, men det låter som du får trevligt iaf!
Tinga: Trist med Puffs testikel, men verkar som en bra plan att inte oroa sig över det! Undrar också som Bs om det var ngt som blev fel, eller en känd "komplikation"?
Cicci: Riktigt obehagligt med stolen! Ska ni inte kolla upp med sjukvården?
Tinga, mugglan och vilka fler vi är som ska ha sällskap från stationen: Ska ni ha med er mat eller ska vi handla något påvägen?
Jag har förresten heller inte det minsta ont av att det är barn med! Bara roligt att träffa dem med!
Annars är det:
* Dricka (Blir nog en mousserande Asti Cinzano för min del)
* Picknickfilt
som man ska ha med sig?
Här är läget ganska lugnt, med lite lagom olika småsaker att komma ihåg tider hit och dit! Imorn har jag ny klipptid! Spännande! Hoppas att vi slipper sjukhusbesök denna gången! A's öga ser ut som vanligt igen, men vi fortsätter med dropparna tills vi har varit hos doktorn på torsdag eftermiddag!
Eeuumm.. Well.. Var nog något mer.. Men det kommer jag inte ihåg!
Jo förresten, tjuvläste lite i en annan tråd att PB hade hört av sig att eskimån hade tinat och skulle bli införd kl 14!! *håller tummar och tår*