• Hattis

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Vad skitjobbigt det låter Omsan! Hoppas att det är en fas som går över. Unna dig ett glas vin och ta emot en stor kram!

Gaah vad spännande Mugglan, hur gick sprutningen? Som svar på din fråga så kan jag väl säga att det känns som om ni ligger lite före mig och maken. Visst har jag funderat, men jag tänker att det har ju i alla fall inte blivit tolv försök efter MA och eftersom jag förhoppningsvis snart ska byta jobb så väntar jag med att ta tag i det där till efter sommaren. Då kanske maken skulle vara lite mer med på det tåget också än vad han är nu. Men visst gick det rätt (relativt sett) fort för er från anmälan för utredning till sprutstart? Inbillar mig att det är hopplöst i Stockholm och att det är lika bra att vända sig till ngt privat direkt och ta ett ställe med kort kö. Fast det kanske är en indikation på ett dåligt ställe {#lang_emotions_undecided}.

Tinga - Även du verkar ju få reaktioner som mest bekräftar att känslorna är normala trots att det känns lite tabu. Ska verkligen prata med maken om att vara betydligt mindre hemlig vid ett eventuellt nästa plus. Vem var det. Porchez? som berättade om något par där den ena var öppen och den andre ville vara hemlig, om jag då var den hemliga så skulle jag få spader tror jag.

Snaily är ni på långsemester? Har nog missat det. Nä, nu i säng så att jag orkar träna imorgon förmiddag! Kram alla!

• Hattis

September - kram igen. Och visst är det bra att det verkar "ta sig" för er när ni försöker, förr eller senare så borde det ju bli en fullgången graviditet till slut. Förstår om du kan se lite rationellt på det hela efter att det hänt flera gånger, att ni har en lite tjej och i perspektiv från annat. Försöker själv tänka ruskigt rationellt, men det går väl sådär.

Hur har det gått med trotstonåringen Oms? Verkar som om ni verkligen tog tag i saker och ting i går iaf.

Det är en underbar dag att tillbringa joggandes i skogen kan jag säga! Lite väl varmt nästan. Impad över rotmoskok på förmiddagen Ore, själv har jag brett mackor... Nu till duschen och sen iväg till landet.  

• Hattis

Låter inte så romantiskt Porchez!

Här har det rensats garderober för att lämna iväg till second hand. Jag har ju faktiskt blivit större och det är dags att inse det. Förstår inte varför jag har sparat storlekar 36 när det säkert är över fyra år sedan jag kunde ha det. Skönt att få lite luft i lådor och skåp.

Ordning och reda, löning på freda´
  • Hattis

Styrkekram för att klara jobbet imorgon September. Hade du berättat för dina kollegor?

Tur att ni kom hem Lappis!

• Hattis

Grattis till så många positiva besked EA!

Muggles - håller tummar! Måtte det stämma. Kram!

Tinga - Det låter som om vårdfolket äntligen verkligen anstränger sig för att finna en förklaring. Det kanske inte skulle vara lika frustrerande om ni visste vad ni kämpade emot? Å, hoppas så att det löser sig snart.

Nu blir det en mycket tidig kväll för att vara en Hattis. Om jag inte ska bara...  

• Hattis

Grattis i förskott Lappis! Det låter underbart med NYC. Känner igen mig i tidsmarginalerna för packning. Det är ju lite speciellt med det där restaurangbesöket så det tarvar ju liiite planering kanske. Men det fixar du säkert hur bra som helst.

Det är klart att du inte är femte hjulet Porchez, du är det som gör det hela till ett kul gäng som åker och inte en stiff parresa

Här blir det födelsedagsrally, kul med värme så att det blir mycket utomhus, håll en tumme för att det inte regnar så mycket kvällarna framöver. Och för IVF-arna förstås

*kontrollerar att blygdklämman är på plats*

• Hattis

Hej alla, har inte hunnit läsa ikapp riktigt men har sett att Pirr återkommit till tråden, kul och grattis från en gammal smygläsare.

Jobbigt med sjuka barn Cicci, jag tycker även utan sjuka barn som vaknar om nätterna att det börjar bli väl kvavt och varmt och ljust för att sova. Tror att jag sitter för mycket och att det inte räcker med att träna en till två gånger i veckan för att min byråkratrumpa ska bli fit och byråkrathuvudet sömnigt på riktigt. Godnattkram till alla

• Hattis

Jo Porchez, den feta tanten har ju inte sjungit förrän du fått ngt dystert besked. Håller tummarna fortfarande!

• Hattis

Hej i fredagsrejset!

Varmt är det i alla fall hittils Telis och jag behöver kanske att någon kniper med en blygdklämma modell mini för att det inte ska vräka ned nu för vi ska åka iväg med ett par kompisar och tälta!
    Ska bli supermysigt att grilla och ligga i sovsäck OM det inte är blött och kallt {#lang_emotions_undecided}

Ha en jätteskön helg allihop!

• Hattis

Hej hopp, här kommer jag in efter en kalaslördag, det gick utmärkt att tälta kan jag meddela

Och Snaily, jag som är lite sträng delar ut friluftspoäng för användande, inte för putsning Det verkar i och för sig inte som om det kommer att bli något problem när det gäller dig har jag förstått

IIih vad spännande med VUL Muggles! Och med ruvningen EA! *vrider åt blygdklämman lite extra*

Spännande med nätbudning AM, hoppas att det går bra (och att ni är överens - känns som en bra grund.)

Härligt med lyckat dop BS! Sist jag var på dop var det en m y c k e t långrandig präst och jag tror inte att barnen hängde på riktigt.

EGO - Här är jag som brukar cykla 29 dagar nuförtiden på dag 30. Har denna månad inte sett röken av någon glad gubbe och tror att jag tittade efter honom för sent. Förra månaden var det i o f s 30 dagar. Om jag testar blir jag ledsen men det går fort över och sedan kan jag koncentrera mig bättre på jobb och annat. Om jag inte testar kommer jag inte att kunna tänka på något annat de närmaste dagarna. Hm. 

*CB-missbrukaren går och nattar* 

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen