Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
Vad skitjobbigt det låter Omsan! Hoppas att det är en fas som går över. Unna dig ett glas vin och ta emot en stor kram!
Gaah vad spännande Mugglan, hur gick sprutningen? Som svar på din fråga så kan jag väl säga att det känns som om ni ligger lite före mig och maken. Visst har jag funderat, men jag tänker att det har ju i alla fall inte blivit tolv försök efter MA och eftersom jag förhoppningsvis snart ska byta jobb så väntar jag med att ta tag i det där till efter sommaren. Då kanske maken skulle vara lite mer med på det tåget också än vad han är nu. Men visst gick det rätt (relativt sett) fort för er från anmälan för utredning till sprutstart? Inbillar mig att det är hopplöst i Stockholm och att det är lika bra att vända sig till ngt privat direkt och ta ett ställe med kort kö. Fast det kanske är en indikation på ett dåligt ställe .
Tinga - Även du verkar ju få reaktioner som mest bekräftar att känslorna är normala trots att det känns lite tabu. Ska verkligen prata med maken om att vara betydligt mindre hemlig vid ett eventuellt nästa plus. Vem var det. Porchez? som berättade om något par där den ena var öppen och den andre ville vara hemlig, om jag då var den hemliga så skulle jag få spader tror jag.
Snaily är ni på långsemester? Har nog missat det. Nä, nu i säng så att jag orkar träna imorgon förmiddag! Kram alla!