Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
Godmorgon! Snigel som ser ljuset i tunnelns slut här! Snart är det måndag! Att regnet vräker ner gör inte så mycket.
Vickan
Härligt det där lät!
Du har inte läst min status på FB förresten? Jag är så bitter över att alla andra lever fantastiskt sommarliv just nu så jag knappt kan gå in där och läsa allt fantastiskt folk har för sig... Men om några veckor, då jäklar!
September
Kul att er resa varit lyckad! Bamse barnklubb nästa gång, det blir grejer det!
Vi ska på RUL om drygt en vecka. Vi fick ett extra UL innan alltså, men vet inte om det förtjänar att kallas organscreening...? Snabbt som attan gick det, fast läkaren verkade nöjd med att ha sett de viktigaste organen så det känns rätt ok ändå.
Ore
Fyy för UVI! Du kan troligen lugnt dricka vin ändå, om du inte äter Flagyl eller tetracykliner (och det gör du antagligen inte), de flesta andra antibiotika är helt ok att kombinera med alkohol. I måttliga mängder förstås.
PB
Har nog inte heller hunnit kommentera att er midsommar lät alldeles underbar! Där skulle man gärna varit gäst! Men klart det ligger vrålmycket jobb och planering bakom för att det ska flyta på. Hoppas det blir en trevlig tradition framöver men att sambon då inte jobbar nästa år.
Koko
Hej! Vad har ni för planer för resten av sommaren?
Ååå det var säkert en massa mer jag skulle skrivit men har ju varit rätt bortkopplad den här veckan. Drömde en fruktansvärd stressdröm om jobbet inatt där jag var så vidrigt arg och ledsen på mina kollegor - tur att det inte är så illa i verkligheten, men jag tror jag vill ha semester snart!!!
Nu ska vi se vad den här söndagen bjuder på i jobbväg...