Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
Fredagsmat:
hemgjord hamburgare med goda tillbehör (typ getost eller annat gott) hembakad pizza club sandwich bakad potatis med god röra sill och potatis - somrigt!
Fredagsmat:
AM - jag mailar dig en massa info via FB istället för att tråka ut tråden med mina märkliga kunskaper.. kom på fler grejor...
Heja Televinken!
AM - fniss fniss...
Telis - skäms nästan.. men jag har aldrig sparat ditt recept på stekta gurkor... och jag tänkte faktiskt på det i natt.. så jag borde nog prova det.. lägg ut det igen.. snääääällla!
Mugglan - lövbiffmacka är himla gott också www.alltommat.se/recept/fredagsbiff-p%C3%A5-br%C3%B6d-662/
Presentproblem: Ska hitta på nån smart present till kompisens två söner - 3,5 år resp 5 månader. Helst kläder som är lika för stor och liten. Verkar svårt att hitta kläder i både baby OCH 3,5 åringssstorlek.... helst med NOLL leveranstid... ska överräcka presenterna på midsommar..
Telis - tackar! Men råris som tillbehör.. hm.. mjaa.. det är för mycket barndom för min del.. Intressant att jämföra stekt gurka med ugnsbakad fylld zucchini...