Hej allihopa! Oj vad ni skrivit! Nu ska vi se vad jag tänkte på... (Svårt att höra mina egna tankar med gnäll-Korven i bakgrunden!)
Nenne
Har inte hört något mer från Falun heller, kanske litar de på att man skickar ett gulligt tack-kort om det föds någon bebis. Fast såklart borde de ju behöva pålitlig info för sin statistiks skull! Det kanske kommer nåt brev framöver.
Oupsie
Å så galet dyrt med flygbiljetterna! Trist!!
Varmt väder klagar folk på har jag hört... pratade med min syster som är på Ön och det var SÅ synd om dem som hade 33 grader varmt och 25 i vattnet och var TVUNGNA att åka till stranden varje dag... Morr... Skulle gärna byta med henne!! Här började det åska i natt och sen har det regnat hela dagen och åskat igen, och varit tämligen svalt! Blev plaskblöt i stan utan regnjacka (för den hade jag smart nog lämnat i bilen) så frös lite på vägen hem, nu sitter jag i tjockaste fleecetröjan, mysbyxor och yllesockar, det ni!!
Snorkis
Håller tummarna för att du orkar hålla ut lite till!
Annars står vårt svala gästrum fortfarande tomt... Enda nackdelen är väl att det är tämligen långt till närmaste förlossningsklinik, inte lika långt som för Fjällbruttan men dock 13 mil ungefär...
Andbeyond
Välkommen! Tar gärna emot den där glassen, men tror jag stoppar den i frysen en stund för är proppmätt efter middag och stor god glass i stan för inte så länge sen.
Shoppade gravidtrosor på Åhléns, vilken fascinerande skapelse! Fantastiskt sköna verkar de dock vara. Lika sköna som fula, ungefär.