Cicci: glömde kommentera om Skorpan. Stackars liten och vad läskigt! Ska du inte checka av hennes hos farbror doktorn för säkerhets skull? Nä jag tror inte ett glas hit el dit spelar roll eg. Men man griper väl efter alla halmstrån just nu - vågar knappt träna... (vilket jag vet inte är skadligt men iaf).
Att andra tar med sina barn stör iaf inte mig - jag är bara glad att jag är Moa-fri så jag kan chitchatta med alla utan att behöva hålla koll på henne. Hon har en tendens att sticka iväg på egna utflykter nu så det hade blivit väldigt abrupta konversationer för min del.
Lappis: nä det här är inte kul. Jag känner mig lite ensam i det också för jag tror maken är rätt trött på allt vad ivf/barnskaffande heter. Jag går ju så väldigt 150% in i allt jag tar mig för medan han (givetvis) är mer relaxad. Han gav mig ngn kommentar om att jag tänker väldigt mkt på det och läser om det (lät honom läsa några inlägg i innandufanns-bloggen). Jag som ändå har försökt att inte säga så mkt...
Men det gäller att stå ut i en knapp vecka, sedan vet jag för den här gången. Sedan är det max en gång till kvar efter sommaren.
Inget nytt från PB - då måste det ha gått bra?!