<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 159 0;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1073750139 0 0 159 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:EN-US;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; font-size:10.0pt; mso-ansi-font-size:10.0pt; mso-bidi-font-size:10.0pt; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-hansi-font-family:Calibri;} @page WordSection1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.WordSection1 {page:WordSection1;} -->
Long time…..
Porchez = Stor kram till dig!!!!! Vet hur det känns att vara osynkad med sina kompisar. Har tyvärr varit det allt för många gånger och det är inget roligt. Jag träffade maken redan när jag var 18 år och fick ett förhållande medan mina närmaste levde livet som singlar tex. Sen har hus, barn och giftemål kommit när andra har det kvar eller redan avverkat de punkterna. Hoppas du får en bra semester ändå!
Koko = Stor kram till dig också!!!!!!!! Även här finns komflikter med maken då och då (egentid ? barntid, karriär osv) men även en liten trilsken kille på 2,5 år….. Matvägran, humörsvängningar och så ska man bara göra det som storebror gör, vilket inte fungerar när det skiljer 3 år emellan…..
MSW = Heja heja för en trådstart!!!!! När kommer ni till mina regioner föresten????
Oupsie = Välkommen hem och vad roligt med inskrivning!!!!!!!!!!!!!!!!! Men beklagar sorgen du kom hem till!
Parnassia = Stor kram till dig!!!
Känner så väl igen mig i dina tankar om arbeten och att inte kunna njuta av föräldraledigheten.