• pirr!

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Snabbis..

September- fyy, vilken skit- och i v 14, det är ju bara för orättvist! JÄTTEKRAM

• pirr!

Tjoho, vad ni skrivit. Är fortfarande bara på sid 247 och har suttit och läst i säkert 20 min (läser jag långsamt kanske?) Kommenterar lite så länge..

Lappis- vilket fantastisk födelsedagsfirande!!! Jag skriver ner dina presenter till min önskelista  (fyller om en vecka) Jag drööööömmmmer om en omega, och NY och ...

Muggles- KRAM!!

Tinga- klok och kvinna- det är tydligt! Inga kvinnor fanns tydligen bland de med allvarlig vätskebrist, kanppast förvånande.

Dock stolt över maken som för första gången någonsin bröt (efter 7 km) då han inte kände sig ok. Skillnad på kompisen som rätt som det var vaknade upp utan skor, nedspydd i sjuktältet med sista minnena som springande med lätta steg på vasagatan, erkände efter ett tag att han kanske tog ett och annat snesteg och var lite yr innan, men annars såå stark.. Hmmpf! Den manliga hjärnan..

Tillbaka till läsningen..

• pirr!

Snaily- Åh, vilken jobbig sits!!! Känner såå med er, även om jag själv inte varit i er situation. Vi har själva resonerat precis som parnassia, och därför avstått. Sen vet jag inte om jag resonerat annorlunda om jag varit äldre..

Hattis- tråkminus!! KRAM

Jaha, har alla gått till soffan nu? Jag med då! KRAM pöå er alla!

• pirr!

Hihi! Gillar resonemangen kring kungahuset och håller helt med. Efter att ha kollat lite på dokumentären om det danska kungahuset har jag för första gången i mitt liv önskat att jag var danska! Där kan vi snacka karaktärer. Drottningen verkar vara superskön och hennes karl en riktig pärla som skriver poesi och har knätoffs. Sen som du skrev Mugglan, så verkar det finnas gott om kärlek där också!!!

Snaily- hoppas du får fatt i BM så du kan få lite svar!

• pirr!

MSW- igår var en bra dag! Åt till och med ett wienerbröd som smakade GOTT! Idag är det sådär igen, men men. Jobbstart på måndag och det med ångestblandade känslor.. Förhoppningsvis hinner jag få en annan medicin som inte gör mig så drogad och då överlever jag nog även bussresorna utan förnedring! Hoppas!

Skönt med positivt svar på provet, men kan ju tänka mig att det är frustrerande att det är så varierande och du inte vet vad du ska tro.  Skönt dock med ett uppehåll nu!

Någon som vet när det är optimalt att göra UL? Jag fick mitt RUL bokat när jag kommer vara i v 20 (19+3) om allt nu går vägen och tycker att det låter väl sent, särskilt som det är organscreening. Vad tror ni, kloka människor?

• pirr!

Lyssnar och lär, nybörjare i trädgård som jag är.. antecknar: lökar har ett upp och ett ner och så även plantor. Återkommer om beskrivningar av vad som är lökens "upp" när det är dags att plantera. Vem är trådens trädgårdsexpert?

Är i v 11 nu tror jag.

Tänk om alla som önskar blir föräldrar skulle skicka en skriftlig livsberättelse för att få godkänt? Vad få barn det skulle bli då! Det är verkligen en snurrig värld..

• pirr!

Funderade just på användningsområdet för "toåå". Är det dialektalt eller bara allmänt lök-tugg?

• pirr!

Ser att kungahusdiskusionen fortsätter. Uppiggande!

Hinner inte hänga här idag. Ska på utvecklingssamtal på dagis och sedan tandläkaren. Ska bli spännande att se om jag spyr rätt över honom. Brukar få kväljningar i vanliga fall med alla instrument i munnen...

Försöker titta in i kväll!

Kram på er!

• pirr!

Åh, vilken tråddejt! Skulle så gärna hänga på. Är dock i Sthlm helgen innan så det blir lite svårt...

Ea- fortsätter hålla tummarna!

Inga rapporter från mugglan? Hoppas på god skörd

Börjar känna nervositeten komma inför jobbsstart på måndag.. hur sjutton ska det gå? Knaprar piller i jämna intervall nu och det funkar hyfsat, men morgnarna verkar inget bita på. Kan ju skicka ut en varning till alla som planerar åka med buss 100 06.15 på må morgon att ej sätta sig brevid tjejen med grönt ansikte!

Nu är det dags att hämta lillmonstret!

Kram på er!

• pirr!

Hohohoooooooo! Någon där? Mugglan? Ea?

• pirr!

Hihi! Låter som att ni haft en mysig dag... (suckar lite avundsjukt) Tjejer i grupp är bra härligt, men kan nog vara rätt skrämmande för utomstående )

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen