Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
Nenne-jamen självklart!
Nenne-jamen självklart!
AM-vi är jättedåliga på att orka ha fest med hemma, har det nästan aldrig. Mycket kan bero på att vi inte har så gott om plats i vardagsrummet eller uteplats med kvällssol etc så förhoppningsvis kan vi ändra på det nu när vi flyttat
PB-men knytis är en självklarhet mycket roligare med!
Liten-och jag trivdes med att ha en liten kille i famnen , skjortan hade dock en del fläckar som luktade misstänkt så den åkte i tvätten
Lappis-jag såg min chans när ingen annan var snabb fram kan aldrig motså
PB-när vi åker bort till andra försöker vi alltid ha med oss något som "kompensation" eller bjuda på en middag så det inte blir för mycket för värdparet
Mugglan-nej vädret är INTE fint körde mclektion i ösregn med ett skinnställ som läckte i grenen, nice
Körningen går framåt men jag kan bättre vilket jag vet och det irriterar mig men man lär sig
Biltips har jag inga tyvärr
Solen kom lagom här när vi svängde in på gården igen...........
Lappis-hehe ja blöt i grenen stämmer in på många sätt
Dags att masa sig ner till aw:n och se om man ska åka hem direkt eller stanna en stund.
Har inga vettiga restips att komma med vare sig i England eller Irand men hade gärna åkt till båda ställena. Nu får vi nöja oss med Spanien och ev Danmark i sommar
Kram &
PB-fick du mensen efter att du slutat med progget förra gången? Vet hur hemsk ruvningstiden är svårt att säga något som underlättar den mer än ta en timme i sänder och hitta på saker. Så länge tanten håller sig borta finns det en chans och dag 30 är väl bra -?