goooood morron god morron god morron! Jasså, Weiron har redan varit här ser jag!
Sweetie, åh herregud, det är inte sån panik, men det vore UNDERBART om du kunde fixa det!! tack, tack, tack! Du ska bli rikligt belönad! Hälsa favvokaninen!!!!
Koko – ahaa, jag träffade rätt på önskan, jag fick faktiskt mina fötter insmorda för någon vecka sen av maken och det var som änglakörer, fy sjutton vad skönt! Och avslappnande! Synd att din inte gillar fötter så att du kan få dig en omgång, men jag kan lägga ner en tub i väskan till den 12:e så ska jag ta hand om dig. Gillar idén om tuperad lugg och jeansskjorta!
MSW – ååh hopas du slipper operera dig igen!!!!
Telis – jag har energi fram till kl 19-20 sen åker axlarna ner och knogarna släpar i backen men före dess tar jag gärna över Televinken för underhållning som han sent ska glömma. Då är jag som en sån med trumma på ryggen, munspel, cymbaler och tradirajj! Igår klängde jag på P när vi lagade mat och hade min mage inte varit så stor hade jag klättrat upp och gjort apljud på huvet på honom. Nu tog det liksom stopp.
nej hörrni, idag är det fredag!! Denna vecka har gått brutalt fort och jag fattar inte alls varför. Men tror att det har att göra med att jag haft en del att göra på jobbet. ÄNTLIGEN, bara knappt 3 månader kvar att jobba... Idag tänkte jag shoppa lite kläder, inser att det behövs lite sommarflärd på mig för att inte svettas bort.
Lycka till ni som ska springa Göteborgsvarvet!!!!!!