Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
AM ... om du inte ska ha din fest den 12 juni kanske vi skulle ha pic nic den helgen?
AM ... om du inte ska ha din fest den 12 juni kanske vi skulle ha pic nic den helgen?
nenne - vad är en bal på slottet? Och varför skulle ni inte bli bjudna? Även om jag hellre vill att du kommer på picnic.
snaily - super .... då blir vi åtminstone tre ... eller kanske fyra om korven hänger med?
nenne - nu blir jag nyfiken!!! Varför skulle du inte bli bjuden?
nenne - hon kanske gör som mig ... skickar några i taget. Så klart ni är bjudna!
Fast jag vill ju mycket hellre att du kommer till Stockholm.
Åhhh.. korven kommer och dricker skumpa! Jag ser fram emot att få klappa korv!
Fick klappa gammal och skröplig borderterrier igår. Alltid något!
nenne - ibland bestämmer man inte över vilka kläder barnen ska och vill ha ... fast då pratar jag om när hon kommit upp i den åldern då hon helt plötsligt vill BESTÄMMA SJÄLV! Tänker på makens brorsdotter som har varit tokig i rosa och ska vara prinsessa hela tiden.
BS - jag är lat ... för jag mailar ut mina inbjudningar.
F'n, vad skoj!!! Champagne i gröngräset ... för det FÅR BARA INTE REGNA!
Oj glömde kommentera.
Cicci - så klart du är gravid!
nenne - vad då har inte ni rosa elefanter jämnt i ert förhållande??!! Och så hoppelihoppas jag att du inte blir bjuden på bröllopet för jag vill att du kommer ned till Stockholm ... (ego, ego, ego).
Och sen jösses, hade 3 meddelanden i min inbox på FB igår när jag låg och läste i sängen (brukar kolla av FB innan jag ska sova). Ett var faktiskt inte från nån av er utan från en väninna som tackade ja till festen! Så nu är vi 3 (inkl. maken och mig). Ha, ha!