Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
Det måste vara lite speciellt att vara hennes gynekolog? Inte vem som helst som får titta henne i muttan
Det måste vara lite speciellt att vara hennes gynekolog? Inte vem som helst som får titta henne i muttan
Nenne: oooooooooooohhhhhhhhhhh man kommer långt med petting!
Kungl. hovgynekolog
Nenne: hur menar du nu?! Kommer inte ens P åt den?
När denna dagen är slut är det bara 9 arb.dagar kvar till SEMESTER!!!
Telis: jag lovar att smaka på dina gurkor om du bjuder någon gång men jag går nog inte så långt som till att laga dem själv. JAg trodde du skulle skriva att vi skulle påminna dig om att Telle låg kvar ute
OT: det här bjöd min kollega på: www.hemnet.se/beskrivning/693920
Fint hus men det ligger ju en bra bit utanför stan (fast pendel är på gång).
Snaily: det var nog Ynglet helt klart - visst är det häftigt!
Håller med - det viktigaste är att slappna av helt naturligt utan att tänka på det. Det var där någonstans det gick fel för mig
Och laptops som är äldre än 3 år är i princip utdöda ändå. De har för lite arbetsminne, och för stort register, startar långsamt mm. Men jag som är ingenjör har aldrig förstått nyttan av en Mac
Oj det där lät ju snorkigt - jag menar att inom ingenjörsvärlden är inte Mac så vanligt. Verkar mer vara ngt som journalister mfl använder.
Lappis: jag tror de brukar skrivas av på 3 år ändå. I höstas ominstallerade jag windows på vår gamla hemdator för att den startade så trögt. Det hjälpte ett tag men nu är den fruktansvärt seg igen - den har nog för lite minne för att orka ladda upp hemsidor av idag. Den är över 6 år gammal... bara att skrota skiten. El "bortskänkes mot hämning" fast jag vet inte om jag orkar det igen
Den här inredningsstilen ger mig svår ångest: www.hemnet.se/beskrivning/713730
Snaily: har du varit och tallat på kor nu igen! Du är så pervo hela tiden
Jag är så nyfiken på hur det går för PB - borde det inte vara ett positivt tecken att hon inte varit inne och deppat?