god morgon!!! Nennekvinnan här igen!
Sweetie – ! Apropå din kliiga hals, det är inte någon ventilation just i sovrummet som kanske har några mögelsporer som gör att du blir konstig i luftrören? Eftersom du kände det bara där? Tror inte heller det är katterna, de är ju överallt och det är väl mest kli i ögon och näsa om man är allegro då? (det var ett sketet 1000-bitars bara, men ett Wasgij Destiny så man kan ju ändå inte kolla på bilden på locket, hann nästan klart)
AM – ! Hittills så är det bara en i bekantskapskretsen IRL som gissar på en kille, så hoppas Pricken inte lyssnar på henne...
Vänner – skönt att foglossningen blir bättre, jag ser fram emot den dagen då det släpper här. I natt har det varit överjävligt, efter att ha haft flera dagar som varit bra och jag klarat mig utan bälte. Jag kände igår att det höll på att bli sämre igen så därför blev det ingen soffa med Nancy (då hade jag aldrig kommit därifrån) utan sitta med pusslet istället. Lycka till mot maskrosorna, jag känner igen den sköna känslan när man får upp rötterna! Jag gillar iofs kvickroten bättre, för då kan man till slut hitta på huvudledningen som är som en jävla trädgren och bara huuööööööööhhhhh dra upp den där och känna sig som godzilla. Ja, inte nu då, men i fjol när jag grepade ur hela landet som bara bestod av kvickrot. Men vi har mycket maskrosor som trivs bland kullerstenarna och där ska jag bara ta en och så den där och bara den också och där var det en stor och äh jag tar den och den och den när jag ändå är igång och ... sen vila. Vad gulligt att Prinsen också gillar trädgårdsarbete!
Tinga – skönt med hårt arbete som ger så bra resultat som en stor fin gräsmatta! Lovely!
MSW – oki, men om det hoppar mycket men håller sig inom de värdena så borde det väl också vara bra?
EA – hoppas HOPPAS att du har kunnat sova inatt och gjort en troscheck på morgonen med prickfritt resultat.