Muggles – nej fy de där proggisarna... fast om jag får välja har jag hellre proggen än den där man sprutade on, vad den nu hette. Den pluggade igen hålet som med övertuggat tuggummi. Hujedamej!
Izzie – men HEJ!!! Lycka till med planerna, diet och syskonförsök (fegade ur?!?!? )
Tinga – messmör! messmör! messmör! Järnrikt och hur gott som helst. Fast det är klart, en del (läs min man) gillar inte att det klibbar fast i gommen (har dock aldrig hänt mig) så han spyr bara han ser att jag råkat kladda messmör på köksbänken vid frukosten. Så det kanske inte är så bra idé ändå.
Piggelin – hehhe, nja det finns väl aldrig något bra tillfälle att säga sånt där med tanke på omständigheterna här i tråden... men nu är det ute iaf. Vad sa Amanda?!?!
Undrar också om det där med fertila perioder, min kusin har tajmat det där med två olika män, och det skiljer bara någon dag. Däremot min mamma (som iofs hade svårt att bli gravid) har spridit ut oss över året.
vad har ni mer hunnit skriva...
Cicci – Du verkar ju vara tillverkad med en turbo i röven, vad du hinner med!!!!
dags att posta...