Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
muggles, ååh tack! hahaha det var snällt, men jag är inte alls så där rolig utan har råångest och en jävligt spretig blogg som bara blir tristare och tristare.
muggles, ååh tack! hahaha det var snällt, men jag är inte alls så där rolig utan har råångest och en jävligt spretig blogg som bara blir tristare och tristare.
nej nu jävlar, klok som en bok på det, herregud jag får sån hybris så jag blir svimfärdig!
muggles, jag suger! jag suger!
Vi skickade efter papper från BFA och där skulle man fylla i önskade lände ri nummerordning men så är det väl inte på AC?
näääää men vem vet om inte Televinken hade varit samma televinken även om han kommit tidigare, ingen vet ju! Det kanske hade varit han som var på väg varje gång ni försökt men fick vänta? Men visst, jag köper det att det formar en, de dåliga och bra sakerna som händer på vägen. Jag tycker det enda som detta gett mig är ödmjukhet inför hur jävla stort det är att få barn, att de tinte är så jävla enkelt som vissa har det. Tycker synd om dem som tror det bara är att slappna av.
eller också vill inte inse att det var meningen att vi skulle ha såna problem, för det känns orättvist. Vad har vi gjort som förtjänat det straffet?
grattis till att ha klarat teoriprovet, herr kanin!!!!
fast jag hade tyckt det räckt med ett straff typ fuktskada i källaren som var lätt åtgärdat med lite pengar och man visste att det skulle lösa sig i oktober när de var klara.