Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
Sitter här med ett fett blodigt plåster på armen för när man ska adoptera måste man HIV-testa sig! Har pungat ut 1095 kr på läkarbesök och HIV-test och det verkar som jag är fullt frisk (ja, testet får vi svar på om ca 3-5 dagar). Maken ska dit lite senare och undersökas men det borde inte vara något problem där heller.
Annars ... mugglan, jag är så naiv så jag ser sällan sarkasm (om det skulle ha varit det). Härligt med en halv semesterdag på tomten. Låter supermysigt! Själv körde jag pump efter jobbet men skyndade mig hem och lagade lite god mat (helstekt fläskfilé, grönsaker och tzatziki) som vi åt på balkongen. Satt kvar där rätt länge och njöt av den ljumna kvällen.
Ore - om det är förberedelser inför barnet de vill se så kan vi inte visa mycket mer än att vi har ett "extra" rum som kommer att bli barnrum den dagen det är dags. Fast jag tror att när det väl är dags så kommer vi absolut att titta på hus mer seriöst.
Telis - antar att det är nu någon gång under sommaren som ni firar bröllopsdag. Varför inte ta en båt ut i skärgården, ta med lite picnic och bara sitta på några klippor och ha det mysigt? Själv skulle jag vilja köra en repris från första sommaren med maken nu ikväll dvs picnic på Söder med champagne och sushi men jag måste släpa den förbenade datan med mig hem och har ingen lust att ha med mig den på någon mysig picnic. Svår kombi men imorgon är ju socmötet så vi ska jobba hemifrån.