Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
Nenne: näe, det känns inte som en riktig vän det där tyvärr. Men nu vet du ju. Storkramen! Jag är glad att jag får se din mage då - även om jag förstår att du är besviken över att inte få gå på bröllopet.
Koko: uja, det lät läskigt! Tur att allt gick bra. Det händer ju så snabbt när det händer också, inte lätt att hänga med i svängarna (skötbordsfall menar jag).
Skönt att höra att det är lite fler som är stränga Jag har ju att brås på - min mamma var ganska sträng som mamma men jag tycker att jag har haft en bra barndom och en bra relation till henne. Även mina morbröder som jag umgicks mkt med på somrarna hos mormor var stränga så jag förstår ju att jag präglats av det. Jag har också väldigt svårt för tafatta föräldrar som bara säger "men älskling, göör inte så" och sedan när ungen gör så iaf, så händer ingenting. Jag tror på att de får en konsekvens av det man säger (därmed inte sagt att man kan vara konsekvent i alla lägen).
Är det bara jag som tyvärr inte är så positiv om ivf? 1/3 lyckas säger de och det stämde ju med den förra omgången...
PB: "nyligen gravid" - tja det är snart ett år sedan, så såå nyligen är det ju inte längre.