Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
ber återingen om ursäkt för min dåliga stavning och brist på mellanslag...
Skyller detta på att jag halvligger i soffan med datorn på magen
ber återingen om ursäkt för min dåliga stavning och brist på mellanslag...
Skyller detta på att jag halvligger i soffan med datorn på magen
Fru E - jag har ju glömt! GRATTIS till äggen!!
Tack Fru E och ni andra som fortfarande håller tummarna åt mig, det är ju faktiskt två dar kvar den här veckan!
tittar in och har helt plötsligt glömt allt jag skulle skriva...
kan bara konstatera att torsdagen har gott, imorgon är det fredag och sista dagen på den här veckan och jag är fortfarande inte kallad på en andra intervju...
Snaily . jag har inte mycket att tillföra ang dina siffror, då jag helt ärligt inte fattar ett jota av dessa siffror, men jsälvklart får du/ska du ta dessa diskutioner i tråden, de som vet vad du talar om har säkert gett dig massor av råd. Andra så som jag finns med kramar och stöttning! *kram*
och mina åsikter ang. kungahuset har kommit fram genom Lappis och Telis.
Så jag återgår till några SATC avsnitt och mitt fortsatta bil-letande. Har äntligen efter månaders velande bestämt mig för att köpa mig en bil igen...
JAg kommer upp ca 10,30 till trådträffen, jag hittar ingenstans så jag tar gärna sällskap med någon, om nån kom un ungefär samma tid?? har ett lokalsinne som en kratta och vill helst slippa gå vilse på Stockholmsgator!
FruE - inte rosa!!! nejnejnje håller tummar och allt annat jag kan för att det bara är illusion eller irritation!! skräm bort tanten
Imorgon ska jag ta med min bror och kolla på en bil! Skoj!