Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
nu ska jag jobba hemma resten av dagen, får hem fönsterputsare! Så himla skönt! Den där randen av nosavtryck 15 cm upp är iofs rätt rolig men...
nu ska jag jobba hemma resten av dagen, får hem fönsterputsare! Så himla skönt! Den där randen av nosavtryck 15 cm upp är iofs rätt rolig men...
hej lappelainen! KRAm på dig med! Här är det rätt svalt och skönt idag faktiskt, typ 25 bara.
vi har som tur är väldigt svalt på kontoret trots att vi inte har AC. Norrsida, tjocka stenväggar + pansarglas så inomhus är det helt OK. Nu är jag ju iofs hemma så här står alla fönster på vid gavel nu för att vädra ur värmen som samlats i flera dagar. Det började dugga precis så jag fik sätta mig inne för att jobba istället. Motivationen blev ju sådär hög av att sitta hemma, hahahah!
jag jobbar helt ensam fr o m nästa vecka och veckan därpå innan jag går på semester. Yei...
Ååh skönt att ni snart gjort er del!!! Hurra!!!
lunch! Matjessill och joläppel!
lapinette – men hallå, ni måste ju ta AV bikinin innan ni nuppar i poolen!
Joläppel=Potati.
Jag köpte en ny bikini i fredags, den glömde jag på hotellet och de hade inte hittat den. Kul. 399:- för ett dopp.
Hej PB superwoman – 36 dagar! Hemma säger de fortfarande joläppel. Några mil bort heter det jordpäron. Vad säger de uppe i Jämtland?
Lappis .-D Ja, jag svarade Sí på varje fråga när vi var i Tyskland, har dock inget att skylla på mer än att jag suger på språk (fast jag inbillade mig förut att jag hade känsla för det men sen brakade systemet)
PB – tummarna är hållna, HOPPAS!!!!!