Någon som kört Herbalife?
Jag har tidigare kört med Nutrilett och visserligen så är det ju inte så gott med den mjöliga konsistensen, men jag blir mätt och klarar med lätthet av att dricka det till frukost lunch och mellanmål på jobbet, 330 kalorier totalt.
Nu köpte jag Herbalife som skulle vara så bra enligt henne som jag köpt det av. Men dels så går det inte att blanda i vatten, så man måste blanda i mjölk vilket dubblerar antal kalorier. Och ändå är jag vrålhungrig.
Jag fattar inte hur man ska kunna palla med två shakes och ett mål mat om dagen. Och till svar av säljaren fick jag att jag kunde koka ägg och käka till, eller blanda med youghurt. Men då tappar det väl lite av poängen. Att det är så lite kalorier i och man därför går ner i vikt.
Sen om jag ska behöva stå och koka ägg varenda morgon kan jag ju lika gärna skita i Herbalife och göra bra mat istället. Anledningen att jag valt just pulvershakes är för att det är enkelt och går fort.
Någon med några erfarenheter? Funderar på att utnyttja "pengarna tillbaka" garantin..