Manikos skrev 2010-05-11 20:22:45 följande:
Hej!Vad kul att vi är två i varje fall! Det vill säga om det finns någon som vill viga oss på nyårsafton :-/ Väntar på besked från kyrkan då de normalt inte utför vigslar då! Hur går det för er? Ska ni ha stort eller litet, lyx eller budget?
Vi hade inga problem alls med att få en präst att gå med på det... det va de som vi kollade upp först, ska även ringa på en festlokal som är preliminärbokad till nyår av min mamma (hade problem med att få tag på de som har lokalen).
Tror att det klassas som ett litet bröllop (ca 40 pers) och vi (jag) gör väldigt mycket själv så det blir nog en liten lyxigare budgetvariant kan man väl säga...
Har hittat min klänning på www.brudmix.se så den e klar, ska bara ta mått och skicka iväg en beställning, inbjudningskorten ligger hemma och väntar, ska bara få klart med lokalen sen ska allting printas ut och skickas iväg i augusti...
Ska med en vännina iväg och titta på tyg till bordslöpare, har hittat några på stoff&stil som glimmar lite i svar och silver, superhäftiga....sen blir det vidare till Ikea för inköp av ljus, ljushållare och bordsdukar (knoppa-lakan).
Jag e en liten pysslare så detta e jättekul!!!
Det blir catering när det gäller maten, mina föräldrar ställer upp och betalar det så det blir någon form av buffé, vi kollar som bäst rundor på vilket utbud vi har i närheten.
Väntar även på telefonnummer av en vän ang serveringspersonal som dom hade på sitt bröllop som vi kanske kan använda oss av...
Det är vad vi hunnit med....hur går det själv med all planering???
Jag har upptäckt att tiden springer iväg....