Hej Maja och välkommen till nyårstråden!!! Och Grattis till blivande bröllopet....
Jag har velat länge när det gäller brudmix och måste ärligt talat säga (skriva) att jag vet inte om jag vågar chansa..... Tänk och känna den paniken att klänningen inte kommer och att dagen D bara kommer närmare. Jag hade väldigt bra kontakt med Ewa i början tills jag började undra över hennes korta leveranstider och om det verkligen var så att hon kunde hålla dom, då fick jag helt plötsligt inget svar längre...tråkigt men sant men jag hoppas verkligen att det går bra för dig...
Och visst har jag läst om dom som faktiskt fått sina klänningar och varit jättenöjda, men större antalet har varit missnöjda....tyvärr....
Ska nu istället kolla upp (eller har kollat upp) www.matildasfest.dinstudio.se
Där har jag verkligen hittat vad jag letat efter....och i priset ingår frakten, så det blir inga överraskningskostnader och även en "resegarderob" till klänningen...
Dom kan tydligen även sy upp klänning efter bild om man hellre vill det....
Manikos: Vad tråkigt att det inte blir något nyårsbröllop men ändå kul att det blir som ni verkligen vill ha det istället....
Vi hade bästa kompisarna över igår och efter sonen gått och lagt sig så satte jag och Vicky oss vid datorn och tittade på en massa bilder. Det slutade med att båda gubbarna hamnade i soffan hos oss oxå så vi fick gått igenom både brudbukett (som kommer att bestå av vita kallor, ev liljekonvalj och texasgräs + några stora blad runt alltihop) och även ringar kollades det på, så nu har vi några favoriter till dert är dax att åka till hbg och titta ut vad vi vill ha och vad som funkar med förlovningsringen.
Kan oxå meddela att nu är lokalen bokad till nyår, ska bara ner och kolla lite och mäta bord, sen blir det en vända till stoff&stil i Malmö och även till Ikea....
Så långt allt gott.....