Inlägg från: ona |Visa alla inlägg
  • ona

JUNI 2010 del 5

Vilka fina idéer! Vi har dessvärre inte tänkt så långt, och det är inte så många inblandade i planeringen heller..

Men ifall jag hjälpt till med något så skulle jag bli glad över någon fin minnessak. En bra bok, med en personligt skriven text med tack och varför man valt att ge just den boken, eller en stor påse godis eller en flaska vin eller så. Blommor är ju jättefint, och dem kan man njuta av att se varje dag också. Det negativa med blommor tycker jag är att de blir en i mängden. Jag kommer tyvärr inte ihåg vem som gav vilken blomma, men med en bröllopsfärgsmålad kruka kanske skulle hjälpa?

Ifall vår tilltänkta toastmaster tackar ja nu sist och slutligen, så skulle jag ge henne hela världen och lite till.. Känns om att vi är ute i allra sista minuten, och det är vi ju.

• ona

Justja, bra idé Bettertoghether! Vi gifter oss klockan 15.15 finsk tid (14.15 svensk), ändrades från 15.00 då vi insåg att gästerna inte skulle hinna till kyrkan då färjan kommer till ön 14.55.. Och vårt färgtema har blivit turkost och vitt, men temat överlag är havet.

• ona

Ja, hoppas verkligen på det. Det är nämligen den enda som jag skule känna mig trygg med att ha som toastmaster, är lite av den typen som gärna själv tar tag i sådant annars.. Och hur skulle det se ut? Bruden som bestämmer vem som ska hålla tal för dem

Nej, så tråkigt. Har ni frågat runt eller finns det ingen som skulle "kunna"? Hoppas det löser sig!

• ona

36 dagar?!?!?! Hur ska man hinna? Nu börjar den riktiga paniken komma, snart bara en månad kvar och jag har ingen ork att göra något.. Har blivit för mycket på hög på sista tiden, har inte haft energi att göra det jag måste, och nu vet jag inte hur jag ska göra för att reda upp allt. Imorgon är det dessutom ett år sedan sambon friade, och dagen kommer att firas genom att sambon är på Åland och jag är i Stockholm för att försöka reda upp allt. Jättekul..

Ännu en dag då man önskar sig ett litet, enkelt, borgerligt bröllop.. Nåja, får glädjas åt att bandets boende är fixat iaf. Nu är det bara allt annat kvar.

Förlåt, dålig dag idag.. {#lang_emotions_death}

Svar på tråden JUNI 2010 del 5