Inlägg från: 19juni |Visa alla inlägg
  • 19juni

JUNI 2010 del 5

Hej alla junibrudar!!

Jag ska oxå gifta mig den 19 juni 2010!!

Jag o min blivande man har varit ett par nu i 12 år och tyckte att det nu skulle bli av. Vi har ju pratat om det länge men aldrig kommit till skott!

Vårt färgtema är naturvitt, rosa o ljusgrönt som väldigt många utav oss som gifter sig i sommar.

Vår kyrkliga vigsel ska äga rum i vår trädgård. Bara släkten är bjuden för vi vill spara våra pengar så gott det går till vår resa till Kreta i sep. Så vi blir ca 35 st.

Vi har hyrt ett partytält för 100 personer så om det mot förmodan skulle regna så kan vi ha vigseln inne i tältet!

Vi kommer troligtvis att bjuda på;

Välkomstdrink med smak utav fläder
    Snittar

Grillbuffè vin, öl, vatten o läsk 

Bröllopstårta med avec, kaffe

Chips o annat snacks, godis.

Tyvärr har vår toastmaster blivit dålig så han har tackat nej till uppdraget. Funderar just nu bla på vem som ska tänkas vara det i stället. Jag själv älskar ju lekar o annat spex. Så det vore tråkigt att inte ha ngt sånt med. OCh jag kan väl inte själv stå med allt?

• 19juni

Hej Martinaa!

Lägg gärna upp mig! Jag skrev nyss i förra inslaget!!

• 19juni

Jag tycker oxå att det är lite saftigt med 500 kr för en låt som ni säger att det ska bli!

• 19juni

Vi har bara våra namn och sen datumet.

• 19juni

Skogshuggarbruden: Vi kommer oxå att hamn i tidningen, men i lokaltidningen här i Kalmar- Oskarshamns län. Den skulle visst komma ut onsdagen innan vi gifter oss lördagen den 19 juni. Ja jag är alltså smålänning jag oxå hi hi!De fick skriva min b.m gamla efternamn eftersom vi har hållt det nya namnet hemligt fram till bröllopet. Vilken tur att vi kom på det när de var här!!!
    Nu börjar det kännas i magen, att nu är det nära!!!! Om 2 veckor sitter man här som fru =)
    Lycka till allihop!!!

Svar på tråden JUNI 2010 del 5