JUNI 2010 del 5
Här har de inte varit varken möhippa eller svensexa än men jag tror min blir på lördag, lite små saker runt om kring mig som gjort mig misstänksam. Så vi får väl se Svensexan bli den 22:a men jag har ingen aning om vad de ska utsätta honom för. Har lovat att ytterdörren här hemma ska vara upplåst vid 8:30 (och att jag ska vara någorlunda anständigt klädd då de kommer storma in ex antal män i vårt sovrum då)
Placeringskorten är klara och de finns bilder i galleriet för den som är nyfiken. De är kombinerade kort och "gåvopåse"med godis. (Då ha jag svarat på en fråga till) Gåvor till de som hjälper oss blir en hotellnatt på själva bröllopsdagen (gifter oss på Åland och de är tillresta) Sen har vi tänkt försöka få ihop en middag här hemma för alla, kan bli svårt samtidigt då de bor utspridda över sverige men försöka kan man ju alltid. Annars tar vi det var och en försig med deras respektive. Kanske slinker med varsin dalahäst ljustake oxå bara för skojsskull och för att jag inte lär behöva 14st gröna hästar efter den 5:e juni
Nä nu måste jag sova lite, gnatt på er!