April 99 skrev 2010-05-25 21:10:44 följande:
GRATTIS ELLABAY! Blir alldeles lycklig så fort någon har bebis på g, tycker det var nyss jag stod med sticka med plusset i handen, nu är vår lill prins bus 2 ½ år. så grattis grattis grattis!vad roligt med alla hippor!Nu är bröllopsdagen galet nära!!! iaf för oss 5 juni tjejer...nästa lördag, wiee!!!*festprogrammet är snart färdig kopierat o ihop vikt, ska knyta ihop också.*pratat med vigselförättaren idag coh det känns så bra, hon tyckte det var jätte bra idé och charmigt med att vår son ska komma fram med ringarna. det blir ju lite liksom som de blir, barn går aldrig att förutse haha...*har ev en jätteduktig tjej på g som fotograf ist. hon känner min jobbar kompis. kan se bilder på
fotoliv.se ifall ni är nyfikna. När min jobbarkompis nämde graffitiväggen vi tänk som bakgrund på en del av bilderna blev hon iaf intresserad, men ska kolla ifall hon kan osv.någon ville ha våra tankar om fotograferingen, kopierar in den. hoppas du/ni förstår för vi skrev det bara för "våra ögon" som kom ihåg vad vi ville ha Foto-kom ihåg-lista · Crazy cosmopolitan turn araound look (rygg mot rygg, rygg mot kameran) · när vi går hand i hand · mug shot titta varandra i ögonen · en ligger i den andras knä · Fota mot betonggraffitiväggen, både vackert o med attityd · Bild med Edwin · Bild på alla direkt efter vigseln · Intimt, ansikterna tätt ihop. Blunda · Henrik bakom håller om Sofia henrik pussar på kinden · Skrattbild · Båda hoppar · Ena i fokous, andra oskarp · Buketten i fokus, vi oskarpa pussandes · Enskillt kort på ex. ringarna, buketten, tårtan, dukning, brudfrisyr, Vigseln, gästboken, lokalen, välkomstskålen, talen buffén
tack så mkt!! Känns overkligt fortfarande och jag längtar efter sparkarna så man kanske förstår mer då att de är en bebis i magen.. tror jag börjat känna lite fladder men väääldigt osäker. Det "kittlas" mkt inuti magen iaf. Känns helskumt