Inlägg från: Converse |Visa alla inlägg
  • Converse

JUNI 2010 del 5

Martinaa: bra att du tog över, jag letade bara orkar inte uppdatera och göra fint som dig.

Loveyoutoo. Vi har gjort varsin cellofanpåse med band i färgtemat till varje plats och i den 5 stycken mandlar som är drageerade. sedan kommer vi skriva i festprogramet om storyn till dem: att de står för hälsa, lycka osv osv och hur det gavs förr.

• Converse

Vi kommer inte heller häfta utan lägger ett band runt ryggen bara.

• Converse

Någon som har förslag på vad man kan skriva på sista bladet i festprogrammet? Nåt tack till alla och nummer till taxi. hur ska jag formulera mig? Tack till alla som var med på vår bröllopsdag?

sedan undrar jag en till sak, vi har en sida över som vi tänkte ha något med brudparet, info eller bruden om brudgummen osv. några tips där?

• Converse

miaik, var har martinaa listorna? jag hittade ingen....

• Converse

någon som har tips på någon glad kärlekslåt eller med mer drag än de vanliga snyftarna? vill ha till utgångsmusik....

martinaa: TACK det var ju super!

har du tips på någon bruden om brudgummen också eller nåt annat som handlar om oss som är brudpar?

• Converse

någon som vet var man kan hitta rosa tärnklänningar. gärna ljurosa runt 1000 lappen.

• Converse

Martinaa: jag ´behöver hjääääälp. >Håller på med festprogrammet. Vad har di i ditt du som är så påhittig? Jag har festen ABC, sen de tråååkiga ordningsreglerna. Bruden om brudgummen och tvärtom, men en sida till behöver jag fylla ut... Några tips?

• Converse

OJ TACK! Visste väl att man kunde lita på dig =)

Du har inga tips på frågor om brudparet... eller de där morgon eller kvällmänniska?

• Converse

ja visst var det? jag klan leta med, tänkte om du hade en lista klar nånstans bara. tack!

• Converse

jag får inte upp tidsaxeln och jag har provat ladda ner adobe reader... vad göra?

• Converse

Martinaa: Nu har jag både kommit in och gjort en egen

Jag hade två adobe en gammal och den nya och den tog den gamla så den raderade jag och då funkade de!

• Converse

Vad har ni för utgångsmusik och för första dans musik på festen. Börjar stressa nu bara tre veckor kvar.....

• Converse

av längtan till dig har vi i kyrkan så de får bli någon annan..... vill ha nån glad låt när det är så många stilla annars.

• Converse

I helgen har jag har en gaaaaaaalen möhippa, gud va kul jag haft. Jihooo för mina kompisar! Reportage till tidningen har vi varit med om också, bröllopsextra som kommer ut onsdagen efter vigseln! Kul att ha kvar =)

men nu till det jag behöver hjälp med. Vi ska ha fri bar till 50 pers efter middagen. Vi ska ha två vodkadrinkar, en gindrink samt öl, vin och cider. hur mycket ska vi räkna på? Jag tycker det är supersvårt att veta.

Svar på tråden JUNI 2010 del 5