Inlägg från: Martinaa |Visa alla inlägg
  • Martinaa

JUNI 2010 del 5

Converse skrev 2010-05-24 21:22:33 följande:
    ja visst var det? jag klan leta med, tänkte om du hade en lista klar nånstans bara. tack!
    Hehe, nä den skrev jag ner på "stående fot"! :P
  • Martinaa
    Converse skrev 2010-05-24 21:47:02 följande:
    TAAAACK!!! Tur man har dej
    {#lang_emotions_cool}
  • Martinaa

Bettertogether skrev 2010-05-25 10:34:26 följande:
    martinaa: tidslinjen var ju jättekul! Så synd att våra programblad redan är färdiga :) Annars skulle vi ha fått sätta in "19 maj 2006 -Helvetet fryser till is när Bruden träffar brudgummens föräldrar för första gången, och dessutom vinner Finland ESC!" ;)

Hahahaha!!! Den hade ju varit klockren att ha med där!! {#lang_emotions_laughing}

• Martinaa
    Converse skrev 2010-05-25 17:13:19 följande:
    jag får inte upp tidsaxeln och jag har provat ladda ner adobe reader... vad göra?
    Hmm, va konstigt? Kan du öppna andra pdf'er eller är det bara denna som inte går?
  • Martinaa

Converse:

Ah, va bra!

Ikväll har jag försökt mig på att stryka klänningen. Köpte ett travel-ångstrykjärn idag som jag testade. Det gick rätt bra, ända tills strykjärnet pajjade! :P Får byta ut det imorgon. Imorgon kommer för övrigt vara en bröllopsfixardag big time. Några sista inköp, till svärisarna och såga itu våra pennor, till feststället och kolla upp musiken och så har jag massa pyssel att stå i sedan. Osså ska man hinna tvätta och städa imorgon också...:P

Gonatt!

• Martinaa
    Loveyoutoo skrev 2010-05-27 22:19:11 följande:
    April 99: 200 kr var kanske?
    Vi hyr in en tjej att spela trumpet till vår utgångslåt och hon ville ha 500kr. Det är ju ändå en lördag för henne att boka upp sig på, ta sig dit samt öva ihop med kantorn innan. Men å andra sidan är detta ingen vi känner och räknas väl inte som "symbolisk summa".
  • Martinaa

Ellabay:
    Tror det tog ungefär två veckor för oss.

• Martinaa

Bettertogether:
    Va snällt och moget av din m2b att göra som han gjorde, nu när hans kompisar inte respekterade dig överhuvudtaget. Skönt att det löste sig i alla fall, och grattis till din examen! {#lang_emotions_smile}

Utgångsmusik ska vi ha Beatles "All you need is love" på orgel och trumpet! :D Om vi kommer ha nån första dans så blir det kanske kanske Ulf Lundells Kärleken förde oss samman. Egentligen är jag lite emot den för den är så "typisk" och jag är inget lundell-fan, men vi får se. Sambon är inte så pigg på att dansa överhuvudtaget, så vi får se...

• Martinaa
    yatzy86 skrev 2010-05-30 18:15:35 följande:
    Vi går ut till en vanlig låt typ haha. Trumpet volentary tror jag den heter. Första dansen blir till Av längtan till dig med åsa jinder.
    Å den är så fin (åsa jinder)!! Hade gärna haft den själv, men vårt kompispar hade den förra året på sitt bröllop.
  • Martinaa

Precis som yatzy säger så kan du i Utskriftsformat välja egenskapar/inställningar och välja dubbelsidig utskrift/duplex. Jag skriver också ut från publisher direkt. Varför gör du det till pdf först?? Då förlorar du ju alla fördelar med dubbelsidig utskrift som publisher håller reda på åt dig!

Jag håller på att skriva ut våra häften nu. Var stressad att inte hinna klart, men nu flyter det på ganska bra så det kan nog gå vägen ändå! Det ska ju dessutom vikas, häftas, knytas och stämplas också...!

Nu ska vi ner till stan och lämna in våra förlovningsringar för upputsning och lite annat fix!

Fem dagar kvar!! :D

Svar på tråden JUNI 2010 del 5