• HappyE

Silverskor!!??

Börjar bli desperat, har letat och letat men inte hittat några som passar.
    Har ni tips på silvriga skor med klack? Ca 7 cm höga. Såå tacksam för tips, jag kan inte beställa från nätet, har rätt höga fotvalv så det är inte alltid de passar..

• Svar på tråden Silverskor!!??
  • ALLIMA

Jag är i EXAKT samma sits som du! Tips tack! Dessutom lite osäker på hur hög och smal klack jag kan gå i....

• Lillaria

kan verkligen  rekommendera er att köpa dansskor, många går att specialbeställa i en speciell färg. Jag har högt fotvalv och hatar höga klackar för jag får ofta kramp i fotvalvet av dem. Men dansskor som jag har provat ger stöd i fotvalvet så det är sådana jag går på. 

• TheSecret

Jag äger ett par silvriga skor men frågan är om du vill ha dom glittrigt silvriga eller ska dom vara silver-gråa?
    Jag kan ta kort på dom o lägga i mitt galleri så kan du kolla in dom. Jag har försökt sälja dom innan....är inte helt säker på om klacken är 7 cm...ska kolla det med.
    Dom är väldigt sköna att gå i trots den höga (för mig) klacken.

• Im yours

Hej! Jag såg ett par, dock vet jag inte vilken storlek på Scoretts el Biancos utförsäljning i Maribergs köpcentrum. Lycka till med letandet.

• HappyE

TheSecret skrev 2010-05-03 15:13:42 följande:
    Jag äger ett par silvriga skor men frågan är om du vill ha dom glittrigt silvriga eller ska dom vara silver-gråa? Jag kan ta kort på dom o lägga i mitt galleri så kan du kolla in dom. Jag har försökt sälja dom innan....är inte helt säker på om klacken är 7 cm...ska kolla det med. Dom är väldigt sköna att gå i trots den höga (för mig) klacken.

Det jag letar efter är glitter eller blankt silvriga. Gärna ganska "öppna" i tå/häl så att det inte gör så mkt om fötterna svullnar efter dans m.m. Strl 39.

• Metalbaby

Hej

Jag har hittat och skall köpa ett par på Bianco. Är precis som du beskriver. Jag har otroligts vårt att hitta skor som sitter bekvämt, men dessa var underbara. Ta en kik  :)

• uppochhoppa

Hra för mig att jag sett silvriga/glirttriga skor på Diechmann, billiga är de ju också! (har köpt några festskor därifrån förut och jag tycker de funkar trots att de är billiga - man kan lägga i silikonilägg för mer dämpning - ganska skönt för långa festkvällar!)

Ta ett kliv mot dina mål! - uppochhoppa.se
  • Malla och Mojje

Jag har inte läst hela tråden men häromdagen såg jag ett pas silverpumps på Bianco på rea, jättsnygga men fanns tyvärr ej i min storlek...

• TheSecret

HappyE skrev 2010-05-04 10:52:28 följande:
      Det jag letar efter är glitter eller blankt silvriga. Gärna ganska "öppna" i tå/häl så att det inte gör så mkt om fötterna svullnar efter dans m.m. Strl 39.

Där sprack det, mina är stl 38, annars hade dom stämt på pricken! Det var synd. Lycka till!

• HappyE

Tack för alla tips!! Jag har hittat ett märke med underbara skor, fanns dock inte min storlek i just den butiken. Är det någon som vet var man kan hitta Menbur?

Svar på tråden Silverskor!!??