Less och irriterad.
Jag har det lika men jag viste om det från början. Hans a att ahn bara vill dyka upp och bsäga ja, han sa det på ett skämtsamt sätt så klart. Jag är nog lite glad att jag får bestämma annasr hade vi ätit linsgryta i en tråkig lokal. Kanske hade varit jätte trevligt men nu blir det lite mer festligt, Jag har turen som har min svärmor som bollplank och hon hjälper mig massa. Han har kommit med 5 förslag/synpunkter sen vi började planera.
1. INTE mycket folk
2. Vi kan väll använda egen odlade grönsaker och använda nån slags blomma som dekortaion.
3. Han vill ha kostym, inte inhandlat den utan bara sagt att han vill ha det på sig. (vilket jag är glad över trodde det skulle bli linne byxor och skjotrta.
4. Vi kan köpa ett vitt snyggt tyg och dela av dansbanan med så blir det lite ljusare.
5: valmo kan man inte ha i brudbuketten för bladen ramlar av när man bryter skälken.
Det är ju tur att jag älskar honom, men det är faktiskt sant det han säger att det är ju jag som vill ha bröllopet han vill gifta sig med mig mer än något annat säger han men han skulle klara sig utan bröllopet. Fast han verkar tycka att det är lite roligt nu. Han är ju bara så blyg.
Hoppas att din karl kommer på lite tidigare att han måste ha kläder på sig på bröllopet=)
Lycka till