Inlägg från: xaniara |Visa alla inlägg
  • xaniara

Ung vigselförrättare för borgerlig vigsel i Kungsbacka?

Åh, Rufsas vad jag längtar att få höra och se bilder från ert bröllop! It's gonna be awseome! 

Vilka vigselförrättare var det ni hade erfarehet från som kändes högtravande? Vi bokade in Jan Filipson (tror han är lite äldre iofs..) och han har verkat väldigt öppen för idéer, iallafall via mail, har inte talat i telefon ännu. Vi ska ses och prata detaljer närmare vigseln.

Lust att gå in lite mer på vad du menar med 'fartigt'? Låter hur kul som helst!

• xaniara

Jag förstår det där med att inte vilja berätta för mycket, jag var dum nog att regga mig med mitt vanliga internet-nick... Skulle nog ha varit smart att välja nånting mer anonymt egentligen

Vi ska träffa vf ca tre-fyra veckor innan, så det blir nog kring i början på september.  

Och nej, det går ju inte direkt att fråga om de är roliga haha.. Men kanske ett lite svävande allmänt mail där du säger att ni skulle vilja ha en något otraditionell approach när det gäller vigseln (det är ju borgerligt, så hey - varför inte?) och om de kan tänka sig nånting sådan så berättar du gärna mer? Kanske svårare att göra så på telefon dock..

Du skulle behöva ha tag på folk som redan gift sig med dessa människor som vf, ledsen att inte kunna vara till mer hjälp.

Svar på tråden Ung vigselförrättare för borgerlig vigsel i Kungsbacka?