Vad är det för fel med brudöverföring??
Varför tycker vissa att det är så hemskt med att pappan lämnar över sin dotter vid altaret???
Varför tycker vissa att det är så hemskt med att pappan lämnar över sin dotter vid altaret???
ojoj.... jag som såg det som en rolig grej att min pappa fick gå med mig och lämna över mig... Shit pomfritt... Jag trodde det va gammal tradition här i sverige... Du ser vilken koll man har...
Dags att tänka om då!!!
Haha.. måste bara få utmärka ironin i detta... Vi vill såklart rädda våra traditioner, vi vill inte att hollywoodinspirerade brudar ska förstöra.... Säger hon som kallar sig MRS JR.... Den va snygg!
Men alltså vad alla andra länder har för seder hit o dit bryr jag mig inte ett smack om, utan jag ville att min pappa skulle föra mig fram för att jag inte trivs med att gå själv plus att jag tyckte det va en fin gest.. Vad alla utlänningar har för olika sätt skiter jag högaktningsfullt i ... Vi lever väl i sverige och då rättar vi oss efter våra traditioner som jag nu i efter hand inte kände till 100%
Lägg ner religionsfrågan.. Bor man i sverige så beter man sig som en svensk...
Och ojj va mkt påhopp jag lär få nu.. Men någon måste ju säga det!
Att hon klanka ner på dom som ville leva upp till att vara en sk hollywood inspererad brud och sen så kalla hon sig själv mrs jr.. Är inte det lite hollywood om nåt?
Hehe... Min prelle är stor rökare och har varit med på mina föräldrars fester så honom kan man snacka med så jag kommer fråga honom vad han anser... Jag som hela tiden trott att detta har varit en grej med stark respekt i.. Så det blir vi som par och prellen som tar det gemensamma beslutet...
Eller så kan vi lägga ner.. Jag ansåg att det va en lite fredagsfräckis men inte du! herre gud har jag hamnat på www.familjeliv.se eller är det faktiskt här vi är lyckliga blivande brudar??? Jag trodde alla ville ha denna sida som en stöttepelare och att få dela med sig av allt kul och oro men alla verkar ju bara hacka på varann idag...
Nu tänkte ju jag mer på mitt bröllop om min pappa kan föra in mig eller inte..
Jag la för en sekund svälten i mellanöstern åt sidan för en stund... Straffa mig!
;) ;) ;P
*trycker på gilla knappen*
Verkar som att den rann över för ett bra tag sen :) *skojar bara med dig*
Jag blev bara så förvånad igår när jag såg ett inlägg attd et skulle vara så fel att bli förd av sin far.. Jag har hela tiden varit helt klar med att min pappa skall göra detta och jag känner mig inte som ett objekt som blir sålt... Min pappa har inget med mitt val av karl att göra...
Vi såg det mest som en kul grej....
Men nu vet jag vad ni alla har för åsikter om detta så jag ska tänka igenom detta noga inför vårt kyrkobesök med vår präst!!!
Tack alla och ha en underbar fredag!!!